دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: تصمیم مجلس در حذف یارانه اقشار ثروتمند، کمک به دولت یازدهم و در جهت تحقق عملی اقتصاد مقاومتی بود و بهتر بود که دولت برخورد بهتری با تصمیم کارشناسی مجلس می‌کرد.

تصمیم مجلس در حذف یارانه اقشار ثروتمند، کمک به دولت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مخالفت دولت با قطع یارانه اقشار ثروتمند جامعه اظهار داشت: درباره اقدام مجلس در خصوص حذف یارانه افراد پردرآمد جامعه باید از نمایندگان تشکر کرد؛ در آخرین روزهای عمر مجلس دهم این اقدام بسیار ارزشمند بود.

وی تصریح کرد: تصمیم مجلس در حذف یارانه اقشار ثروتمند، کمک به دولت یازدهم و در جهت تحقق عملی اقتصاد مقاومتی بود و بهتر بود که دولت برخورد بهتری با تصمیم کارشناسی مجلس می‌کرد.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه دریافت یارانه از سوی برخی افراد هیچ ضرورتی ندارد، خاطرنشان کرد: ادامه روند فعلی پرداخت یارانه، برای کشور تنگنا و خسارت ایجاد می‌کند و امیدواریم در این خصوص تجدید نظر صورت بگیرد؛ اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی در حد حرف باقی نماند لازم است درباره پرداخت یارانه‌ها و شیوه فعلی که مطلوب نیست، تجدیدنظر انجام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.