قدس آنلاین- لرستان: با توجه به بارندگی اخیر که باعث مسدود شدن محور خرم آباد – پلدخترشده بود با تلاش شبانه روزی هم اکنون این محور باز گشایی شده است وحوزه راه و شهرسازی با امکانات خود آمادگی کامل در بازگشایی راههای استان را دارد.

بازگشایی محور خرم آباد - پلدختر

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،شهرام ملکی عصر جمعه در جلسه ستاد حوادث لرستان با بیان اینکه تردد در محور پلدختر - خرم آباد نیز برقرار شده است، گفت: در محور پلدختر - اندیمشک لاین جنوبی تنگ فنی دچار آب گرفتگی شده که لاین مقابل آن را دو طرفه کردیم و تردد برقرار است .

وی در ادامه افزود: «محور اولادقباد» در کوهدشت، محور «شاهیوند» در دوره چگنی، محور دهستان های «میربگ» و حوزه «کاکاوند» در نورآباد، محورهای بخش «سیلاخور» در دورود، محورهای «شیروان» و «دره سیدی» در بروجرد و محورهای بخش بشارت الیگودرز مسیرهایی بودند که بیشترین حادثه را داشتیم و منجر به مسدود شدن راه ارتباطی ۸۰ روستا در ۴۸ ساعت گذشته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه قطعی ارتباط در محورهای کوهدشت و دوره چگنی مربوط به تخریب ابنیه در آبان سال گذشته بر اثر سیلاب بوده است، افزود: پل های موقت یا همان باکس هایی که نصب کرده بودیم طی این ۴۸ ساعت جا به جا شدند و منتظریم مقداری سطح آب پایین آمده و باکس هایی که جا به جا شده و یا زیر آب هستند تا روز دوشنبه مجدد نصب شده و تردد برقرار خواهد شد.

ملکی با اشاره به اینکه خسارات بخش راه ها تا ظهر فردا نهایی و ارائه می شوند، تصریح کرد: محور خرم آباد - پل زال ساعت دو نیمه شب گذشته علی رغم رانش محور در سه قسمت توانستیم مسیر را که بار ترافیکی زیادی داشت برقرار کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به در اختیار داشتن۲۴۵  دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین گفت: از این تعداد دستگاه  ۱۶۰ تا از آن حوزه راه و شهرسازی است در کنار این خدماتی از پیمانکاران راه ساز، قرارگاه خاتم و سپاه گرفتیم و توزیع متوازن داشتیم همچنین در برخی شهرها مانند معمولان و پلدختر و نورآباد به شهرداری ها هم خدمات دادیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.