رئیس مجلس اظهار داشت: امروز در کمیسیون تلفیق در خصوص تبصره مربوط به سوخت و بنزین تصمیم گیری می‌شود.

امروز در کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص بنزین تصمیم‌گیری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازخبرگزاری نسیم آنلاین ،نمایندگان در نشست علنی امروز (شنبه، 28 فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای تبصره 14 لایحه بودجه سال 1395 کل کشور به علت اشکال فنی در دستگاه ثبت رأی، موافقت و مخالفت خود را به صورت قیام و قعود ابراز کردند و نهایتا با ارجاع این تبصره به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.

محمدرضا پورابراهیمی در توضیح بخش هزینه‌ای تبصره 14 لایحه مذکور گفت: منابع حاصل از حذف سه دهک درآمدی، بنا بر دغدغه نمایندگان و پیشنهادات مطرح در کمیسیون تلفیق صرفا برای اشتغال در نظر گرفته شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه تصریح کرد: این منابع که حدودا 12 تا 14 هزار میلیارد در نظر گرفته شده، باید طبق نظر کمیسیون برای اشتغال و تولید کشور صرف شود اما با توجه به مخالف دولت در خصوص اینکه ذیل اشتغال چه مواردی باید باشد نیاز است تا تبصره 14 مجددا در کمیسیون بررسی و اصلاح شود.

علی لاریجانی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای تبصره 14 گفت: برخی از بندهای این تبصره نیاز به اصلاح نگارشی داشته، همچنین تسهیلات اشتغال باید رفع ابهام شود؛ ضمن آنکه مواردی که در قانون هدفمندی در خصوص حمل و نقل و غیره در نظر گرفته شده در این تبصره حذف شده است، لذا نیاز است تا با ارجاع این تبصره به کمیسیون تلفیق ابهامات رفع گردد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز که در کمیسیون تلفیق در خصوص تبصره مربوط به سوخت و بنزین تصمیم گیری می‌شود اشکالات مطرح در خصوص هزینه کرد منابع حاصل از بند الحاقی یک یعنی حذف سه دهک درآمدی مورد توجه قرار گرفت.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.