مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از طراحی و انتشار پوستر همایش کرامت انسانی از منظر رضوی در استان زنجان خبر و گفت: بزودی در مراسمی این پوستر با حضور مقامات استانی رونمایی می‌شود.

پوستر همایش کرامت انسانی از منظر رضوی رونمایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام)، ناصر مقدم با علام این خبر افزود: هزار نسخه از پوستر فراخوان همایش کرامت انسانی از منظر رضوی در سطح مراکز علمی و دانشگاهی، ادارات و حوزه های علمیه توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکهزنجان در چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) میزبانی همایش علمی پژوهشی «کرامت انسانی از منظر رضوی را برعهده دارد، اظهار کرد: تاکنون مقالاتی از اساتید حوزه و دانشگاه به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
دبیر همایش کرامت انسانی از منظر رضوی با بیان اینکه هیات داوران این دوره از همایش نیز معرفی شده است، ادامه داد: دکتر ایرج عقدایی، ابراهیم قاسمی و مهدی مجتهدی به عنوان داوران معرفی شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد:علاقمندان می توانند با مراجعه به سایتhttp://zanjan.shamstoos.ir/fa/home از نحوه شرکت در این همایش اطلاع یافته و آثار خود  را بصورت الکترونیک ارسال نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.