هیئتی از سوی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی به منظور ملاقات و دلجویی از خانواده حمیدرضا گنگوزهی، معلم فداکاری که در روستای مرزی «گزو» از توابع شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان، جان خود را برای حفاظت از دانش آموزان مدرسه از دست داد، اعزام شدند.

ملاقات هیئت اعزامی آستان قدس رضوی با خانواده معلم فداکار خاش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، محمدامین توکلی زاده، مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی در این ملاقات، ضمن دیدار با پدر، مادر، همسر و فرزندان آن مرحوم، سلام گرم تولیت آستان قدس رضوی را به ایشان ابلاغ و کمک های مالی و لوح تقدیر آستان قدس رضوی را به خانواده مرحوم گنگوزهی و شهنوازی، معلم همکار وی اهدا کرد.
توکلی زاده همچنین ضمن دعوت از این خانواده برای تشرف به مشهد مقدس به میزبانی آستان قدس رضوی، اعلام کرد: طبق دستور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، مأمور هستیم برای تأمین مسکن همسر و فرزندان این معلم ایثارگر، بررسی لازم را انجام دهیم تا مشکل مسکن این خانواده از سوی آستان قدس رضوی حل شود.
در این ملاقات، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش خاش، معاون خبر صدا و سیمای سیستان و بلوچستان و تنی چند از مسئولان استان سیستان و بلوچستان و شهرستان خاش نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.