مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با تلاش همکاران در شرکت آب و فاضلاب مشهد، وضعیت آب این شهر تا دو ساعت دیگر به حال عادی برمی‌گردد.

بازگشت وضعیت آب مشهد تا ساعاتی دیگر به حالت عادی/ دلایل قطع آب بولوار وکیل آباد مشهد در ۲۴ ساعت اخیر

به گزارش قدس آنلاین، از صبح دیروز و در پی وقوع سیلاب و تگرگ آب محدوده بولوار وکیل آباد مشهد بدون اطلاع قبلی به ساکنان قطع شد و وضعیت به وجود آمده در این منطقه از شهر بر اثر بارش باران و تگرگ ساکنان این مناطق را غافلگیر کرد.
قطعی آب این نقطه از شهر مشهد از ساعت ۹ صبح روز گذشته، شهروندان را با مشکل بی‌آبی مواجه کرده است و افراد گلایه‌مند  هستند که تماس‌های مکرر آنان با سامانه تلفنی ۱۲۲شرکت آب و فاضلاب مشهد بی‌نتیجه بوده و این شرکت تماس شهروندان را بی‌پاسخ گذاشته است.
در همین رابطه سیدعلیرضا طباطبایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به آخرین وضعیت قطعی آب در برخی مناطق شهر مقدس مشهد، اظهار کرد: بنده به اتفاق همکاران در تصفیه خانه مستقر شدیم و با تلاش کارکنان مشکلات در حال رفع شدن است و وضعیت امروز قابل مقایسه با روز گذشته نیست.
وی به علت آلودگی آب اشاره کرد و بیان داشت: علت این امر ورود سیلاب به چاه‌ها بوده که برخی خطوط اصلی را آلوده کرده اما با تلاش همکاران ما تخلیه آب‌های کدر انجام شد و آب‌ها ضد عفونی با آب کیفی وارد لوله‌ها شده و بسیاری از مشکلات مرتفع شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: آلودگی در برخی مناطق بوده که یکی دیگر از علت‌های این امر ریزش‌هایی است که در طبقات رخ داده و سریعا در حال رفع شدن است.
طباطبایی با بیان اینکه این حوادث، حوادث غیر مترقبه‌ای است که در تمامی حوزه‌ها از جمله گاز و برق نیز ممکن است رخ دهد،خاطرنشان کرد: این بار حوزه آب با مشکلاتی مواجه شده که ماموران شرکت آب و فاضلاب مشهد بلافاصله وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن این مشکل را حل کردند.
وی بیان کرد: ضلع جنوبی بلوار وکیل‌آباد حد فاصل پل صیاد شیرازی تا مجتمع پردیس، ضلع شمالی بلوار وکیل‌آباد از دندان‌پزشکان تا پل برونسی و همچنین ضلع جنوبی بلوار فکوری محدوده لادن تا هاشمیه با قطعی آب مواجه شدند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در پاسخ به این سوال که چرا قطعی آب از قبل به شهروندان اطلاع داده نشده بود، اظهار کرد: ما عملاً گرفتار سیلاب و بارندگی شدید شدیم و به محض وقوع بارندگی همکاران ما وارد کار شدند و فرصتی برای اطلاع‌رسانی به شهروندان وجود نداشت.
طباطبایی با بیان اینکه همکاران ما در حال تلاش هستند تا در اسرع وقت این مشکل را حل کنند، گفت: به منظور رفاه شهروندان تانکرهای سیار در منطقه مشغول گشت‌زنی هستند و شهروندان در صورت نداشتن آب می‌توانند با شماره ۱۲۲ تماس حاصل کنند.
وی یادآور شد: در حال پیگیری هستیم تا ۲ ساعت دیگر و تا هنگام ظهر تمام مشکلات حل شود و وضعیت به حال عادی برگردد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.