قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ بهره گيري از مشاوران مستقر در مركز خدمات فناوري و كسب و كار در شهرك صنعتي شهركرد و ظرفيت موجود در خانه صنعت و معدن اين استان يكي ديگر از راهكارهاي موثر در احياء تعدادي از اين واحد هاي صنعتي در بررسي هاي صورت گرفته ،تعيين شد.

بررسی فرآيند چگونگي احياء ۸ واحد صنعتي در استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري در حاشيه نخستين نشست كارگروه ويژه بررسي و پايش قراردادهاي راكد شركت شهرك هاي صنعتي اين استان از تصميم گيري براي آغاز فرآينده چگونگي احياء 8 واحد هاي صنعتي در شهرك ها و نواحي صنعتي اين استان خبر داد.

عليرضا شفيع زاده با بيان اينكه طرح پايش شهرك ها و نواحي صنعتي اين استان در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و توجه به شعار سال 95 يعني "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل: اجرايي مي شود ، افزود:در اين نشست كه با حضور نمايندگاني از شركت شهرك هاي صنعتي ،سازمان صنعت ،معدن و تجارت ،خانه صنعت و معدن و نيز واحد هاي صنعتي راكد استان چهارمحال و بختياري برگزار شد ،چگونگي ايجاد شرايط احياء اين 8 واحد صنعتي بر اساس روش هاي مطالعاتي ،كمك هاي مشاوره اي و تسهيلاتي و هدف گذاري براي بازار هاي فروش بررسي شد.

رئيس هيات مديره شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختياري اظهار كرد:در بررسي بعمل آمده در پرونده هاي اين واحد هاي صنعتي مشخص گرديد با اعتباري بالغ بر 120 ميليارد ريال تسهيلات كمكي به ايشان مي تواند چرخه توليد در اين واحد هاي صنعتي را به حركت در آورد.

وي با اشاره به اینکه ريشه يابي در خصوص بازار فروش اين واحد هاي صنعتي قسمتي از علاج كار است، بیان کرد:

برخي ديگر از اين تعداد واحد صنعتي را مي توان تنها با مشاوره علمي و اصولي در زمينه ايجاد يا هدف گذاري بازار فروش داخلي و يا خارجي به جرگه واحدهاي صنعتي اشتغال زا و توليد كننده برگرداند.

شفیع زاده افزود:بهره گيري از مشاوران مستقر در مركز خدمات فناوري و كسب و كار در شهرك صنعتي شهركرد و ظرفيت موجود در خانه صنعت و معدن اين استان يكي ديگر از راهكارهاي موثر در احياء تعدادي از اين واحد هاي صنعتي در بررسي هاي صورت گرفته ،تعيين شد.

وي در پايان خاطر نشان كرد روند بررسي و پايش شهرك ها و نواحي صنعتي استان چهارمحال و بختياري تا تعيين تكليف همه قراردادهاي راكد موجود در اين شركت ادامه خواهد داشت و تلاش خواهد شد در صورت امكان اكثريت اين پرونده ها فعال شده و اين واحد هاي صنعتي به چرخه توليد و واحدهاي صنعتي فعال استان بپيوندند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.