استاندار خراسان‌رضوی گفت: در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی برنامه‌ای به عنوان توسعه زیرساخت‌های استان تا سال ۱۴۲۰ تهیه شده است.

طرح توسعه زیرساخت‌های خراسان‌رضوی در افق ۱۴۲۰ تدوین شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، علیرضا رشیدیان در جمع مسئولان نظام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌رضوی اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های دولت باید شرایط لازم را برای توزیع متناسب خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان فراهم کنیم.
وی افزود: در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی برنامه‌ای به عنوان توسعه زیرساخت‌های استان تا سال 1420 تهیه شده که رسیدگی به  مسائل حوزه بهداشت و درمان با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: تدوین سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی استان برای فراهم‌ساختن شرایط حضور پزشکان متخصص در شهرستان‌های محروم در حوزه بهداشت و درمان ضروری است.
وی اظهار داشت: با اتخاذ سیاست‌های تشویقی که دولت در نظر گرفته می‌توان انگیزه لازم برای ایجاد مطب در مناطق حاشیه‌ شهر را افزایش داد و با ایجاد مراکز درمانی در مناطق حاشیه شهر علاوه بر در دسترس قرار دادن امکانات به شهروندان می‌توان از ازدحام در بیمارستان‌های قائم (عج) و امام رضا(ع) جلوگیری کرد.
رشیدیان عنوان کرد: پیگیری مسائل مربوط به بیمه سلامت از طریق معاون اول رئیس جمهور در دست پیگیری است که امیدواریم با افزایش درآمدهای دولت در سال جاری مسائل پرداختی این حوزه افزایش قابل توجهی پیدا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.