۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 370516

قدس آنلاین – یزد : فرمانده انتظامي شهرستان تفت گفت :دو سارق که اقدام به سرقت ۹ راس دام از يک دامداري در روستاي "ارنان" شهرستان تفت کرده بودند شناسايي و دستگير شدند.

اعتراف سارقان به سرقت احشام در تفت

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ "احمدغلامزاده با بیان این خبر اظهار داشت : با توجه به دريافت خبر سرقت از يک دامداري در روستاي ارنان اين شهرستان ماموران پليس آگاهي به محل اعزام و به بازنگري صحنه سرقت پرداختند.

وی افزود : تحقيقات کارآگاهان پليس آگاهي ادامه داشت تا اينکه از خبري پيرامون فروش دام در سطح شهرستان توسط دو نفر مطلع شدند.

غلامزاده تصریح کرد : ماموران پليس با انجام کار اطلاعاتي و تحقيقات لازم متوجه شدند دام هاي موردنظر سرقتي بوده و به همين منظور هماهنگي لازم با مقامات قضائي را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تفت ضمن اشاره به شناسايي مخفيگاه متهمان ادامه داد: روز گذشته متهمان دستگير و به اداره پليس منتقل و پس از انجام بازجويي هاي فني و پليسي لب به اعتراف گشوده و به سرقت 9 راس دام اعتراف کردند.

وی با بيان اينکه دام هاي سرقتي به مالباخته تحويل داده شد افزود: دامداران ضمن توجه به توصيه هاي پليس در خصوص نصب لوازم و تجهيزات ضدسرقت براي دامداري هاي خود دقت بيشتري را داشته باشند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.