مشهد و نيشابور به عنوان دو شهر از هفت شهر برتر گردشگري انتخاب و در كنار شهرهايي مانند اصفهان، ساري، خرم آباد، مريوان و رامسر به عنوان شهرهاي برتر گردشگري ايران در تعطيلات نوروز ۱۳۹۵ معرفي شدند.

هفت شهر برتر گردشگری ایران معرفي شدند
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي،در نهمين نشست ستاد مركزي هماهنگي خدمات سفر كه با حضور مسعود سلطاني فر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور و با حضور جمعي از معاونين اين سازمان و تعدادي از مديران كل ستادي و استاني در اردوگاه شهيد باهنر برگزارشد هفت شهر برتر گردشگري در تعطيلات نوروز 1395 معرفي شدند كه در اين ميان مشهد و نيشابور نيز به عنوان شهرهاي برتر گردشگري كشور معرفي شدند.
نوروز امسال با توجه به شرایط پسابرجام و ضرورت جذب گردشگران داخلی و خارجی به عنوان یکی از منابع پایدار درآمدی پایدار برای کشور و شهرهای مختلف، رقابت برترین شهرهای گردشگر پذیر ایران موجی از تلاش ها را بوجود آورد که در نهایت هفت شهر برتر گردشگری کشور برگزیده شدند.
بر اين اساس درنهمين نشست ستاد مركزي هماهنگي خدمات سفر با حضور دکتر سلطاني فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در اردوگاه شهيد باهنر برگزار شد و در اين نشست هفت شهر برتر کشور در حوزه گردشگري در ايام نوروز معرفي شدند.
در اين نشست مشهد و نيشابور به عنوان دو شهر از هفت شهر برتر گردشگري انتخاب و در كنار شهرهايي مانند اصفهان، ساري، خرم آباد، مريوان و رامسر به عنوان شهرهاي برتر گردشگري ايران در تعطيلات نوروز 1395 معرفي شدند.
پيش از اين محسن رنجبر مدیرکل مطالعات و آموزش گردشگری كشور اعلام كرده بود كه شهرهای برتر مدیریت گردشگری در ایران بر اساس هفت شاخص ستاد اجرایی خدمات سفر کشور ارزیابی، انتخاب و معرفی خواهند شد.
به گفته وي، کیفیت اطلاع رسانی به گردشگران در ورودی شهرها ، برگزاری برنامه های فرهنگی هنری به مناسبت نوروز در سطح شهرها ، کیفیت و سطح خدمات عمومی شهری، میزان کاهش تصادف ها درون شهری نسبت به سال گذشته ، نحوه نظارت بر خدمات سفر و رسیدگی به شکایت ها ، میزان اقامت مسافران و گردشگران در مراکز اقامتی شهرها ، مدیریت امور شهری ، تردد ، اقامت و پذیرایی از مسافران شاخص ارزیابی و انتخاب شهرهای برتر گردشگری است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.