فرماندار نیشابور از نگاه ویژه تولیت آستان قدس رضوی به سرمایه‌گذاری‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی در نیشابور با هدف خدمت‌رسانی به زائران امام هشتم (ع) خبر داد.

 نگاه ویژه تولیت آستان قدس رضوی به سرمایه‌گذاری‌های فرهنگی در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین غلامحسین مظفری در گفت‌وگو با فارس در نیشابور با اشاره به دیدار مسئولان شهرستان نیشابور با تولیت آستان قدس رضوی، اظهار کرد: هدف اصلی این دیدار تبریک انتصاب ایشان به سمت تولیت آستان قدس رضوی و دعوت برای حضور در نیشابور بود.

فرماندار ویژه نیشابور ادامه داد: در این دیدار مطرح شد که نیشابور یکی از معدود شهرهایی است که بعد از مشهد بیشترین انتساب را به حضرت امام رضا (ع) داشته و توقف حضرت در نیشابور و بیان حدیث سلسلة‌الذهب در این شهر که حدیثی بسیار ارزشمند است نشان از جایگاه ویژه این شهر دارد.

وی ادامه داد: بنده نیز در این جلسه تأکید کردم که علاقه‌مند به همکاری بیشتر در مباحث فرهنگی با آستان قدس رضوی هستیم.

معاون استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در این جلسه به ظرفیت عظیم نیشابور اشاره شد و اهمیت خدمات‌رسانی به زائران حضرت رضا (ع) در نیشابور مورد تأکید ایشان نیز قرار گرفت.

مظفری تأکید کرد: ما نیز از حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی جهت ورود آستان قدس رضوی به مسائل فرهنگی که اولویت اصلی شهر نیشابور است درخواست‌هایی داشتیم. همچنین در این جلسه به مسائل اقتصادی شهر و اهمیت کمک به زیرساخت‌های خدمات‌رسانی به زائران در شهر نیشابور پرداخته شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور تصریح کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی نیز نیشابور را شهری با ظرفیت دانستند و این شهر را میقات‌الرضا (ع) نامیدند.

مظفری تأکید کرد: تولیت آستان قدس رضوی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت شهر نیشابور، انجام یک سری سرمایه‌گذاری‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی در این شهر را با هدف خدمت‌رسانی به زائرین امام هشتم (ع) مهم و ضروری دانست.

مظفری در پایان گفت: همچنین نامه درخواست ساخت یک مجتمع فرهنگی متناسب با نیازهای نیشابور که به امضای مسئولان شهرستان رسیده بود تقدیم و قول پیگیری داده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.