قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛ در سال اقتصاد مقاومتي؛‌اقدام و عمل ،اين ناحيه صنعتي بستر مناسبي براي تحقق مولفه هاي سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي است.

راه اندازي ناحيه صنعتي اردل  ،نشانه تحقق شعار ها و باورها 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري در نشست با فرماندار اردل گفت:با وجود پتانسيل و ظرفيت هاي بالقوه در اين شهرستان احداث ناحيه صنعتي پايدار و مدرنيزه را دو چندان كرده و اميدواريم تا با سرعت بخشي به جذب منابع مالي ، بزودي شاهد اجرايي زيرساخت هاي اين ناحيه صنعتي باشيم.

وي با بيان اينكه راه اندازي اين ناحيه صنعتي از اهميت ويژه اي برخوردار است و مسئولان براي رفع موانع موجود مصمم هستند ،افزود:در سال اقتصاد مقاومتي؛‌اقدام و عمل ،اين ناحيه صنعتي كه بستر مناسبي براي تحقق مولفه هاي سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي است،لذا بر اين باوريم تا با تحقق اين امر گوشه اي از دين خويش را به مردم اين ديار ادا نماييم.

عليرضا شفيع زاده در بازديد از زمين ناحيه صنعتي اردل ضمن دستور بر اجرايي شدن عمليات احداث زير ساخت هاي اين ناحيه صنعتي به معاون عمران و محيط زيست اين شركت ،اظهار كرد:

در چهار چوب سیاست های اقتصاد مقاومتی باتشکیل مثلث توسعه اقتصادی که از ابتکارات موفق و ایده های مثمر ثمر استاندار محترم استان بوده به حمدالله با عنايت به موقعيت جغرافيايي اين ناحيه صنعتي و دسترسي آسان به زيرساخت هاي اصلي منطقه مي توان به عمليات اجرايي آن سرعت قابل توجهي بخشيد.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري اراضي در اختيار اين شهرك صنعتي را 42 هكتار عنوان كرد و افزود:

بايد شرايط زير ساخت ها در اين ناحيه صنعتي به گونه اي باشد كه سرمايه گذاران آتي آن دغدغه اي جزء توليد در ان نداشته كه اين امر يعني تامین زیرساخت ها و خدمات لازم در اين شهرک صنعتی به همکاری دستگاه های خدمات رسان نیازمند است و باید همه بخش ها برای کمک به بخش تولید و صنعت اين و استان بسیج شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.