قدس آنلاین: در فروردين ماه امسال ۱۶۲ كارگاه آموزشي با هدف پيشگيري و كاهش جرايم اجتماعي توسط كارشناسان پليس اصفهان برگزار شد که در اين زمينه ۵۰ هزار شهروند از آموزش هاي پيشگيري از جرم پليس بهرمند شدند.

آموزش پيشگيري از جرم پليس اصفهان به ۵۰ هزار شهروند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين مطلب به خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: با توجه به ضرورت امر آگاه سازي و هشدارهاي انتظامي در راستاي پيشگيري از مشكلات و آسيب هاي اجتماعي در جامعه 162 كارگاه آموزشي و آگاه سازي با موضوعات آسيب هاي اجتماعي و راههاي پيشگيري از آن توسط كارشناسان پليس اصفهان در فروردين ماه امسال به اجرا در آمد .

وي با اشاره به استفاده حداكثري از كليه امكانات آموزشي و كارشناسان مجرب و اهل فن انتظامي در برگزاري اين كارگاه ها عنوان داشت: با برنامه ريزي و برگزاري جلسات متعدد با ارگان ها و نهاد هايي و ادارات دولتي ،مدارس و مراكز آموزشي،مساجد و ... 50 هزار شهروند از آموزش هاي پيشگيراته پليس بهرمند شدند .

اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به برپايي چندين كارگاه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در جوامع هدف گفت : آموزش همگاني بهترين راه پيشگيري از بروز آسيب هاي اجتماعي است و درجوامع امروز به دليل ورود تكنولوژي هاي نوين و به تبع آن بروز جرايم و آسيب ها، يكي از راهكارهاي كم هزينه براي پيشگيري از جرم، بهره گيري از آموزش همگاني به صورت تخصصي و هدفمند است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.