وزیر کار در مراسم تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی در جمع کارگران از برگزاری نشست شورای عالی کار با حضور رئیس‌جمهور و رونمایی از بسته جدید اشتغال دولت خبر داد و گفت: علاوه بر رشد اقتصادی، موضوع اشتغال کشور را به صورت جدی‌تر دنبال خواهیم کرد.

بسته جدید اشتغال سه‌شنبه توسط رئیس‌جمهور رونمایی می‌شود/ تمرکز دولت بر رشد اقتصادی و اشتغال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در اولین روز هفته کارگر از تمام زنان و مردان کارگر تشکر می‌کنم، اظهار داشت: از کسانی که در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها کالا تولید می‌کنند و چرخ‌های اقتصادی این کشور را به حرکت درمی‌آورند، تقدیر می‌کنم و امروز در مرقد امام(ره) سال تقدیر کارگری برای خود می‌دانیم.

وی افزود: اگر امروز به فرمان امام(ره) انقلاب کردیم، امروز هم به ارزش‌های امام(ره) همچنان پایبندیم و برای مبارزه با فقر و نابرابری همچنان تلاش خواهیم کرد.

ربیعی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی اگرچه سرمایه و برنامه‌ریزی‌های درست و مبارزه با فقر را دنبال می‌کند، مایه برکات فراوانی نیز هست، تصریح کرد: کارگران در این زمینه با افزایش بهره‌وری و تلاش مضاعف خود برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و در این سنگر حرکت خواهند کرد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید، دولتی است که شاید بیشتری پیوستگی با اقشار محروم را دارد و این موضوع را بیان نمی‌کند و این موضوع همچنان تداوم خواهد داشت.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود، از نشست شورای عالی کار در روز سه‌شنبه این هفته با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در این نشست، بسته سیاست اشتغال دولت رونمایی خواهد شد که علاوه بر رشد اقتصادی، موضوع تقویت بازار کار نیز دنبال می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.