قدس آنلاین- لرستان: سند جامع که به‌همت جهاد دانشگاهی استان لرستان تهیه شده است براساس یک کار کارشناسی دقیق انجام گرفته است، سند مذکور در اسرع وقت توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان به همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی ابلاغ شود.

ابلاغ سند جامع فرهنگی لرستان به دستگاه‌ها

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، نماینده ولی‏‌فقیه در لرستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با بیان این‌که سند جامع فرهنگی براساس یک کار کارشناسی دقیق انجام گرفته است، گفت: ضرورت دارد سند مذکور در اسرع وقت به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان ارائه شود تا دبیرخانه این سند را به همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کند تا دستگاه‌ها در بازه زمانی یک ماه نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با این سند را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارائه دهند.

آیت‌ا... سیداحمد میرعمادی افزود: هر دستگاهی با توجه به سند جامع فرهنگی استان باید وضع موجود خودش را بیان کند که همین یک پایه میشود.

وی  خواستار پیگیری جدی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در رابطه با جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات دستگاه‌ها در ارتباط با سند جامع فرهنگی استان شد و گفت: دستگاه‌ها باید توجه داشته باشند عدم ارائه نظر و پیشنهاد به‌معنای قبول کار کارشناسی دبیرخانه است.

نماینده ولی‏‌فقیه در لرستان با بیان این‌که علت پیشرفت کشورها داشتن سند پیشرفت است، اظهارکرد: ما نیز اگر در استان یک سند جامع در رابطه با مسائل فرهنگی داشته باشیم می‌توانیم در زمینه‌های مختلف شاهد پیشرفت استان باشیم و علاوه براین می‌توان از آمار و ارقام مربوط به زیرساخت‌های فرهنگی به‌منظور برنامه‌ریزی بهتر نیز مطلع بود.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: سال ۹۵ به‌عنوان سال پایه شروع این سند تعیین شده است و دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به ارائه نظرات و پیشنهادات به دبیرخانه اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.