دبیر اجرایی دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با اعلام اینکه یکصد مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت: آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این همایش حضور خواهند داشت.

حضور آیت‌‌الله سبحانی در اختتامیه دوازدهمین همایش دکترین مهدویت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی موسوی‌نسب دبیر اجرایی دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با اعلام این خبرگفت: همایش مهدویت امسال تحت اشراف آیت‌الله مکارم شیرازی با موضوع «پیشگویی‌های آخرالزمان از دیدگاه ادیان ابراهیمی» برگزار می‌شود، البته امسال چون تصمیم داشتیم مراجع عظام تقلید در همایش شرکت کنند، این همایش به شهر قم منتقل شد.

وی با بیان اینکه همایش دکترین مهدویت‌ در مرکز همایش‌های بین‌المللی رسول اعظم(ص) بر پا می‌شود، افزود: یکی دیگر از علل انتقال این همایش به قم، تأمین نشدن بودجه بود، زیرا اکثر ارگان‌هایی که سال‌های گذشته با همایش همکاری می‌کردند به نوعی با کمبود بودجه روبرو هستند.

حجت‌الاسلام موسوی‌نسب اظهار داشت: با توجه به اینکه این همایش در سه محور کلی با عنوان «پیشگویی‌های آخرالزمان در اسلام»، «پیشگویی‌های آخرالزمان در یهودیت و مسیحیت» و «تطبیق پیشگویی‌ها» اعلام فراخوان مقاله کرده بود تا کنون 100 مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

وی ادامه داد: البته مهلت ارسال مقاله به دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت تا نیمه اردیبهشت ماه تمدید شده است، همچنین مسئولیت بخش دانشگاهی همایش به عهده جهاد دانشگاهی است، در همین راستا دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه عالی دفاع ملی‌ هم حضور دارند.

دبیر اجرایی دوازدهمین همایش دکترین مهدویت درباره مراسم اختتامیه گفت: هنوز مهدی‌یاوران نمونه انتخاب نشده‌اند و در حال رایزنی هستیم و اسامی آن‌ها در مراسم افتتاحیه اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس، دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت روزهای پنجشنبه و جمعه 30 و 31 اردیبهشت ماه در جوار بارگاه کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.            

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.