مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره خبر مذاکره این باشگاه با فرانک ریکارد سرمربی سابق بارسلونا توضیحاتی داد.

توضیح مدیرعامل سپاهان درباره مذاکره با سرمربی سابق بارسلونا

به گزارش قدس آنلاین، خبر رسید باشگاه سپاهان قرار است فرانک رایکارد، سرمربی سابق بارسا و عربستان را جذب کند. این خبر بهانه ای شد تا با اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان گفت و گویی انجام دهیم. او هم ترجیح داد خیلی شفاف در این باره توضیح ندهد.

آقای باقریان این درست است که برای فصل آینده با فرانک رایکارد برای سرمربیگری سپاهان صحبت کرده اید؟
ما به صورت مستقیم با این مربی صحبتی نداشتیم.

غیر مستقیم صحبت کردید؟ از طریق کسی؟
ببیند ما قبل از اینکه در این باره تصمیم بگیریم، ابتدا باید در سپاهان تصمیمات جدی تری بگیریم. ما باید بر اساس سیاست گذاری و هدف گذاری باشگاه در این زمینه عمل کنیم.

یعنی قبل از اینکه رایکار بیاورید، باید چه تصمیمی بگیرید؟
چند گزینه در روبروی ما قرار دارد. اول اینکه به سراغ مربیان ایرانی برویم و بهترین گزینه ای را بیاوریم که به ما کمک کند. دومین کار این است که بتوانیم سرمایه گذاری خوبی روی فوتبال پایه انجام دهیم و از مربیانی خوبی استفاده کنیم. راهکار سوم هم این است که یک مربی بزرگ خارجی بیاوریم و فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار دهیم. این مسئله باعث می شود برند سپاهان هم معتبرتر شود.

خب شما الان به این نتیجه رسیده اید که مربی بزرگ خارجی بیاورید؟
هنوز ما در این زمینه به جمع بندی نهایی نرسیده ایم. باید راهی را انتخاب کنیم که با شیوه ما همخوانی داشته باشد.

شفاف بگوئید که رایکارد را می خواهید؟ با او تا چه حد صحبت کرده اید؟
این دیگر بستگی به سیاستگذاری ما دارد. ولی اگر بخواهیم ایشان را بیاوریم باید امکاناتی در اختیارش قرار بدهیم که در حد نام او باشد. باید بتوانیم اسپانسرهای خوب هم جذب کنیم. ولی رایکارد یک اسم است، شاید ما حتی به دنبال رودگولیت هم برویم. ممکن است سراغ فرگوسن هم برویم. ولی ما ابتدا باید راههای درآمدزایی هم را مشخص کنیم. اینطور نباشد که مربی بزرگ بیاوریم ولی سیستم ما همین باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.