۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد خبر: 373330

عامل قتل مرد ۳۵ ساله در کمتر از یک ساعت دستگیر شد  متهم انگیزه خود را از این جنایت  ایجاد مزاحمت‌های مقتول برای همسرش عنوان کرد.

مزاحم تلفنی زن با داس شوهر به قتل رسيد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ساعت 24- عامل قتل مرد 35 ساله در کمتر از یک ساعت دستگیر شد. متهم انگیزه خود را از این جنایت، ایجاد مزاحمت‌های مقتول برای همسرش عنوان کرد.

چندی پیش مرد جوانی با اورژانس شهرستان گلوگاه استان مازندران تماس گرفت و گفت: در اطراف خانه‌‌‌ام، مردی بی هوش افتاده و حالش بد است. با اعلام این خبر ماموران اورژانس راهی محل شده و مرد جوان را که «ستار» نام داشت به بیمارستان منتقل کردند. اما شدت جراحات وارده به حدی بود که مرد جوان تسلیم مرگ شد.

به دنبال مرگ ستار، کارآگاهان پلیس شهرستان گلوگاه وارد عمل شده و تحقیقات در این رابطه صورت گرفت. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول آخرین بار با مردی به نام کامران دیده شده است. با به دست آمدن این سرنخ، کارآگاهان به سراغ کامران رفته و تحقیقات را از او ادامه دادند. بدین ترتیب کامران به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد و در تحقیقات به قتل دوستش اعتراف کرد.
او به ماموران گفت: مقتول که ارتباط خانوادگی با وی داشته از مدتی قبل برای همسرش ایجاد مزاحمت تلفنی می‌کرد. از این کار به شدت عصبانی شدم ، ستار را به خانه‌ام دعوت کردم ، باهم دعوایمان شد و من با داس به سر ستار زدم. ستار خونین روی زمین افتاد و من متوجه شدم که او به سختی نفس می‌کشد. برای همین بدن نیمه جان او را به بیرون از خانه انتقال داده و با اورژانس تماس گرفتم و به دروغ گفتم مردی بی حال در نزدیکی خانه‌ام افتاده است.

سرهنگ رستمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در رابطه با این خبر به خبرنگار آنا گفت: با توجه به اعترافات متهم به قتل، وی با فرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات در رابطه با ادعای او ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.