۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 373579

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه با تدابیر و رهنمودهای امام و رهبری تهدیدها را پشت سرگذاشته‌ایم، گفت: ایران از روزهای اول انقلاب مورد تهدید دشمنان است.

تهدیدها را پشت سر گذاشتیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، امیر احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع معلمین مجرب اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی با بیان اینکه در مجموعه عقیدتی سیاسی برنامه‌های فرهنگی قابل ملاحظه و موثری اجرا شده است، گفت: تعهد، ولایت مداری و تدین در بستر ایمان است که کارها را در نیروی زمینی پیش می برد و فعالان عرصه فرهنگ در عقیدتی سیاسی به خوبی به آن پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه در نیروی زمینی ارتش به امر فعالیت‌های آموزشی و تعلیم و تربیت به شایستگی پرداخته می شود، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش به عنوان یک نیروی انسان محور نیاز دارد که در امر آموزش و تعلیم و تربیت برنامه ریزی مدون داشته باشد. یکی از مهمترین بخش‌های آموزشی نیز برگزاری کلاس‌های دینی و معنوی، قرآن، نماز و بصیرت افزایی است که نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در سطح ارتش به ویژه نیروی زمینی به آن پرداخته و نتایج بسیار ارزشمندی را به همراه داشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش به شرایط منطقه و تهدیدات احتمالی پرداخت و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای اول انقلاب مورد تهدید دشمنان بوده اما با تدابیر و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری یکی را پس از دیگری این تهدیدها را به خوبی پشت سر گذاشته و اکنون به عنوان یکی از قدرت های مهم منطقه و دنیا به شمار می رود.

وی تاکید کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و در مقابل هر نوع تهدید احتمالی آمادگی خود را حفظ کنیم و در این مسیر کار معلمان و کسانی که در امر آموزش و تعلیم و تربیت نقش دارند بسیار مهم و ارزشمند است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان از تدابیر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و تلاش‌های رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در اجرای فعالیت های فرهنگی در سطح ارتش و به ویژه نیروی زمینی قدردانی و تشکر کرد.

در پایان این مراسم از اساتید، معلمین نمونه و یگان‌هایی که در امر نماز آموزی حائز رتبه شده‌اند تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.