۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 374028

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ تاکید کرد برخی ها بعد از شکست برابر اتلتیکو مادرید می خواستند وی را بکشند.

گواردیولا: می خواستند مرا بکشند!

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در خصوص اتفاقات پس از دیدرا مقابل اتلتیکو مادرید گفت: پس از آن بازی، همه می خواستند من را بکشند، اما من هنوز زنده هستم. بعد از بازی برگشت می توانید مرا بکشید، من هنوز یک گلوله دیگر با خود دارم!

وی درباره نیمکت نشینی توماس مولر توضیح داد: من می خواستم تیمم را با یک مهاجم به زمین بفرستم. شاید حضور توماس مولر از ابتدا در بازی شرایط را بهتر می کرد، اما من پیش از بازی همه احتمالات را در نظر گرفتم و اینگونه تصمیم گرفتم. این تصمیم من به انتخاب تاکتیک مربوط بود و شخص توماس مولر را زیر سوال نمی برد. من کار با توماس مولر را دوست دارم.

گواردیولا درباره بازی با موشن گلادباخ عنوان کرد: هم اکنون تمام تمرکز ما به گلادباخ معطوف شده است. آنها کیفیت فوق العاده و باور نکردنی ای دارند. به عقیده من این تیم در کنار بروسیا دورتموند سخت ترین حریف برای بایرن مونیخ محسوب می شود. گلادباخ شاید حتی بهترین تیم بوندس لیگا باشد. امیدوارم هوادارانمان از ما به خوبی حمایت کنند. گلادباخ بازیکنان و مربی فوق العاده ای دارد. ما هنوز قهرمان نشده ایم، اما امیدوارم که فردا هواداران و بازیکنان بتوانند جشن بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.