ديدار تشكل هاي كارگري و كارفرمايي،كارگران،تعاونگران،مديران شوراي هماهنگي رفاه اجتماعي استان لرستان به مناسبت هفته كار و كارگربا نماينده ولي فقيه در استان برگزار شد.

 جامعه كارگري دلسوز و حامي انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد ،‌  نماينده ولي فقيه در استان در اين ديدار با تبريك روز جهاني كار و كارگر ،از زحمات ، تلاش و كوشش هاي جامعه كارگري قدرداني كرد و گفت: با توجه به گستردگي كار و فعاليت هاي اداره كار ، تعاون و رفاه اجتماعي ، براي تحقق  اقتصاد مقاومتي كار ستون اصلي اقتصاد است.

آيت ا... مير عمادي با اشاره به اينكه كار  جوهره اصلي اقتصاد است خاطرنشان كرد : اگر پايه هاي اقتصادجامعه درست نشود دشمن مي تواند بر كشور غلبه نمايد.نماينده ولي فقيه در استان به حديث پيامبر(ص) اشاره كرد و گفت : هر كسي كه از دسترنج خود استفاده كنددوست و حبيب خداست.

آيت ا... ميرعمادي با بيان اينكه جامعه كارگري دلسوز و حامي انقلاب است و اگربه ميدان بيايد اقتصاد مقاومتي تحقق پيدا خواهد كردافزود:كسي كه براي خانواده اش زحمت مي كشد به مانند آن است كه در راه خدا جهاد كرده است.وي گفت : آمريكا و رژيم صيهونيستي از توان موشكي ما مي ترسندو ما بايد در مقابل تحريم دشمن ايستادگي و مقاومت كنيم.

درادامه مدير كل اداره كار و رفاه اجتماعي، نقش کارگران را درعرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور بسیار مهم ارزيابي كرد و اظهار داشت: هفته کارگر فرصتی است تا بتوانیم زحمات این عزیزان را به جامعه و مردم معرفی واز آنان تجلیل کنیم زيرا ازکارگر به‌عنوان مجاهد فی سبیل‌الله یاد شده است.

آشتاب با اشاره به اينكه کارگران موثرترین عامل در اجرای اقتصاد مقاومتی هستند خاطر نشان كرد : این کارگران هستند که می توانند صنعت و تولید کشور را به سمت شکوفایی سوق داده تا فرصتی جهت استفاده از تولیدات داخلی، پیشرفت و تعالی صنعت كشور ايجاد كنند.

وي تجدید میثاق با آرمان ‌های شهیدان، دیدار کارگران با نماینده ولی فقیه در استان و ،حضور در نماز جمعه،بازدید از واحدهای کارگری استان، سرکشی از خانواده های گرانقدر شهدای کارگر ، دلجویی از کارگران بستری شده در بیمارستان تامین اجتماعی ، برگزاری کوهپیمایی خانوادگی کارگران و نیز تجلیل ازکارگران نمونه را از جمله برنامه های هفته کارگر در لرستان عنوان کرد و افزود: در طول هفته کارگر مسابقات مختلف ورزشی بین واحدهای کارگری استان لرستان برگزار می شود.

لازم به ذکر است اين تمجيد و تجليل از جامعه كار و كارگري در حالي بود كه بعد ازپايان جلسه در مقابل درب اداره كل كار تعاون و رفاه اجتماعي، دههاكارگر شركت پارسيلون بابت عدم دريافت حقوق، پاداش ، سنوات و تعطيلي اين كارخانه تجمع كرده و با شعارهايي همچون : هفته كار و كارگر تسليت تسليت ، هيهات من الذله و ..... حيا كن كارفرما را رها كن، از مسوولين انتقاد و اعتراض خود را به گوش همگان رساندند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.