۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 376841

محمود گودرزی در واکنش به اظهارات مصطفی آجورلو که عنوان کرده بود وزیر ورزش رفتار ناعادلانه ای در این انتخابات داشت گفت: از روزی که به وزارت آمدم به هیچ توصیه و سفارشی تن ندادم.

وزیر ورزش پاسخ انتقادات مصطفی آجرلو را داد

به گزارش قدس آنلاین،‌ محمود گودرزی پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: جا دارد از هیات رئیسه قبل فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان تشکر کنم. امیدوارم این عزیزان تجربه هایش را در اختیار فوتبال قرار بدهند. به مجموعه جدید فوتبال تبریک میگویم. امیدوارم تاج منشا خدمات جدید باشد.

گودرزی در واکنش به اظهارات مصطفی آجورلو که عنوان کرده بود وزیر ورزش رفتار ناعادلانه ای در این انتخابات داشت گفت: از روزی که به وزارت آمدم به هیچ توصیه و سفارشی تن ندادم. هیچکس به من دستور و توصیه ای برای کاندیدایی نداد و بنده هم توصیه نگرفتم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اظهارات آجورلو که دولت را هم به دخالت در انتخابات متهم کرده بود گفت: شایسته نیست که دولت تدبیر و امید برای انتخاتبات فوتبال سفارش کند چون رای را حق الناس می‌داند. البته رایزنی طبیعی و بدیهی است.

محمود گودرزی درادامه خاطرنشان کرد: آنچه من دیدم انتخابات سالم بود. اگر شبهه ای در این انتخابات می‌دیدم قطعا می‌گفتم. ما طبق اساسنامه عمل کردیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بعضی ها خودشان پیش من می آمدند و دوستان مشترک را پیش من می‌فرستادند و توصیه و سفارش می‌کردند که من تن ندادم. اگر قرار بود توصیه و سفارش بود آقای اسلامیان رای می آورد.

وی در ادامه پاسخش به مصطفی آجورلو خاطرنشان کرد: رای شما حفظ شده و هیچ فشار و اجباری نبوده است. امیدوارم بخاطر باخت انتخابات را زیر سوال نبریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.