۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
کد خبر: 376924

در تیراندازی امروز شهر مریلند آمریکا، ۳ تن جان خود را از دست دادند. 

تیراندازی در آمریکا ۳ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری اندیپندنت؛ به گزارش پلیس آمریکا در تیراندازی امروز شهر ماری‌لند ۳ نفر کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند؛ پلیس یک مسئول اجرایی قانون فدرال را متهم این حادثه می‌داند.

در ادامه گزارش پلیس آمده است، حدود ۱۱ صبح امروز یک شهروند آمریکایی بیرون از بازار وستفیلد که یکی از بزرگترین بازار های شهر به حساب می‌آید، شروع به تیر اندازی کرد.

به گفته مأمور پلیس حاضر در صحنه، بلافاصله پس از صدای تیراندازی یک نفر روی زمین افتاد،  و بلافاصله دو نفر به کمک وی رفتند که هر دو آن ها نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

نیروهای اورژانس به سرعت مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند اما در بین راه یک نفر از مجروحان جان خود را از دست داد، و وضع مجروح دیگری بسیار وخیم گزارش شده است، قربانی سوم این حادثه که یک زن بوده، جراحت شدیدی ندیده است.

قابل توجه است که، کمتر از یک ساعت بعد، حدود ۸۰۰ متر دورتر از بازار به یک زن در فروشگاهی شلیک شد و وی جان خود را از دست داد.

پلیس مریلند اعلام کرد که ایولالیو توردیل، ۶۲ ساله، مسئول اجرایی قانون فدرال، متهم اصلی این حادثه است که پلیس امروز او را بازداشت کرد.

توردیل دارای سابقه تیراندازی به همسر خود را دارد دوشنبه در دادگاه فدرال امریکا برای توضیحات احضار خواهد شد.  

 

ترجمه: رضا نعیم آبادی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.