۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
کد خبر: 376967

براساس تازه ترین گزارش ها، شرکت موتورولا به احتمال زیاد در بیست و هشتم اردیبهشت از گوشی های جدید موتو G۴ و موتو G۴ پلاس رونمایی خواهد کرد.

انتشار جزییات تازه از دو گوشی جدید موتورولا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، براساس تازه ترین گزارش ها، شرکت موتورولا به احتمال زیاد در بیست و هشتم اردیبهشت از گوشی های جدید موتو G4 و موتو G4 پلاس رونمایی خواهد کرد. موتورولا در آن روز دو رویداد را برگزار می کند، یکی در مکزیک و دیگری در هند. وب سایت زوبا که یکی از مراجع اصلی کسب اطلاعات در زمینه واردات و صادرات کالاها به هند به شمار می رود اکنون برخی از مشخصات مرتبط با این دو گوشی که از مدت ها پیش شایعاتی را پیرامون آنها شنیده ایم را تایید کرده است. 
چندی پیش تصویری منسوب به گوشی هوشمند موتو G4 پلاس در شبکه های اجتماعی منتشر شد. حال، با نگاهی به آمار واردات هند طی بازه زمانی بیست و نهم ماه مارس تا سوم می، به نظر می رسد موتو G4 دارای حافظه رم دو گیگابایتی و شانزده گیگابایت حافظه داخلی باشد. موتو G4 پلاس نیز از حافظه رم سه گیگابایتی و حافظه داخلی سی و دو گیگابایتی بهره مند است. دوربین اصلی موتو G4 سیزده مگاپیکسل قدرت دارد و آنطور که در مطالب مندرج در زوبا دیده می شود، موتو G4 پلاس دارای دوربین اصلی شانزده مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار لیزری خواهد بود. دوربین جلوی پنج مگاپیکسلی که روی هر دو گوشی قرار گرفته دارای حسگر OmniVision OV5693 با ابعاد پیکلسی 1.4 میکرومتری است.
شایعات قبلی حاکی از این هستند که موتو G4 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با تفکیک پذیری 1080 در 1920 خواهد بود. پردازنده هشت هسته ای به احتمال زیاد در هر دو گوشی استفاده خواهد شد. موتو G4 پلاس به احتمال زیاد از اسکنر اثر انگشت جاسازی شده در زیر دکمه اصلی خانگی گوشی بهره مند خواهد بود.
هنوز یک هفته و نیم تا زمان احتمالی رونمایی از این دو گوشی هوشمند فاصله داریم، و انتظار می رود طی روزهای آینده جزییات بیشتری راجع به این دو منتشر شود. با ما همراه باشید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.