۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 377192

رئیس جدید فدراسیون فوتبال که روز شنبه بر کرسی ریاست نشست اولویت هایش برای این فدراسیون را اعلام کرد.

تاج اولویت هایش برای فدراسیون فوتبال را اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج که در انتخابات روز شنبه فدراسیون فوتبال با کسب ۵۰ رای به عنوان جانشین علی کفاشیان انتخاب شد در مورد شرایطی که بر فوتبال حاکم است و شناختی که خودش دارد گفت: با فضای فوتبال و فدراسیون به خاطر همکاری هشت ساله ای که با هم داشتیم کاملا آشنا هستم.

وی ادامه داد:  روز گذشته ما هفدهمین را در کنار هم داشتیم و براساس همین شناخت نیز پیش‌بینی می‌شد که دوستان محبت داشته باشند و رأی بدهند. امیدوارم بتوانیم گام‌های مؤثری برداریم.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از روز شنبه کارش را در فدراسیون آغاز کرده است گفت: من با مسائل فدراسیون فوتبال بیگانه نیستم و شناخت خوبی از زوایای این رشته دارم و امیدوارم بتوانیم مثمرثمر باشیم.

مهدی تاج که با رادیو ورزش گفتگو می کرد در مورد برنامه ها و اولویت هایش برای فدراسیون فوتبال گفت: ما دو اولویت داریم: اولویت اول اقتصادی کردن و در واقع راه‌اندازی سازمان اقتصادی فوتبال است. باید در این زمینه تلاش کنیم چرا که به فوتبال کمک شود، فوتبال هم کمک‌دِه خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اولویت دومش گفت: اولویت بعدی هم تیم ملی فوتبال است که در آستانه بازی‌های انتخابی جام جهانی است. رقیبان و حریفان تیم ملی در حال کار کردن هستند و ما هم باید تلاش کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.