قدس آنلاین: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولیت قبرهای واقع در معصوم زاده بر عهده شهرداری نیست این نهاد وظیفه ای در خصوص تعیین نرخ قبرهای این منطقه ندارد.

شهرداری وظیفه ای در خصوص نرخ قبر های معصوم زاده ندارد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،حسین پیلتن در جلسه علنی شورای شهر درخصوص نرخ قبر در بجنورد افزود: نرخ قبر برای منطقه ملکش به 200 هزار تومان رسیدوقیمت قبرهای واقع در آرامستان جاوید و ملکش 15 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به خدماتی که  شامل این دفترچه بها می شودافزود: موارد مختلفی همچون سد معبر، بهای فروش قبر و ...است،که این دفترچه بهای خدمات شهرداری بجنورد در سال جاری 15 درصد افزایش می یابد.

این مقام مسئول یادآور شد:نرخ قبر یک طبقه در محل آرامستان جاوید در قطعه جدید به یک میلیون و 800 هزار تومان، در قطعه رضوان به یک میلیون و 794 هزار تومان، در قطعه جنت به یک میلیون و 518 هزار تومان و در قطعه توحید به یک میلیون و 518 هزار تومان رسید است.

یک عضو دیگر شورای شهر بجنورد نیز در این نشست اظهار داشت:طرح پارکبان بگونه ایی بود که از سوی شهرداری اجراشد اما راهنمایی رانندگی در اجرای این طرح همکاری لازم را نداشته است.

علی اکبر هاتفی با اشاره بر تعامل راهنمایی ورانندگی با شهرداری بر اجرای طرح پارکبان افزود:در زمینه طرح پارکبان باید راهنمایی رانندگی فعالیت خود را به پای عمل برساند.

 

*تصویب 130 میلیارد تومان

همچنین در این جلسه، بودجه شهرداری بجنورد برای سال جاری با مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

رییس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: فقط مقدار دیون و هزینه های جاری شهرداری در سال ۹۵ حدود ۱۱۸ میلیارد تومان است اگر در سال جاری آجر روی آجر نگذاریم و یک متر هم آسفالت نکنیم باید بودجه شهرداری را با ۱۱۸ میلیارد تومان ببندیم.

اعظم السادات افشین فر افزود: فقط به آسفالت ریزی در بجنورد، ۱۳ میلیارد و پانصد میلیون اختصاص داده ایم اگر در سال جاری قصد کار عمرانی در شهر را داریم حتی ۱۳۰ میلیارد تومان نیز مبلغ کمی است.

حسین پیلتن رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این باره گفت: بنده با این موضوع کاملا مخالفم چراکه ۱۳۰ میلیارد تومان برای سال جاری محقق نمی شود رقم واقعی بودجه شهرداری همان ۱۰۵ میلیارد تومان است.

پس از گفتگو در این باره، بودجه ۱۳۰ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد به رای گذاشته شد و با هفت رای به تصویب رسید.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.