۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
کد خبر: 377712

قدس آنلاین: دست اندرکاران راه اندازی این کمپین گفته اند: به ما نشان دهید که حجاب شما چگونه است و در کنار آن در متن کوتاهی بنویسید که که حجاب چه معنایی برای شما دارد.

راه اندازی کمپین حجاب شما چگونه است؟

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از هافینگتون پست، زنان مسلمان این کمپین را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و با استفاده از هشتگ «حجاب برای من» برای تبیین ارزش های حجاب به راه انداخته اند.

هدف از برگزاری این کمپین،مقابله با تصورات غلطی است که از حجاب در ذهن غیر مسلمانان وجود دارد.

زنان مسلمان از همه افرادی که تمایل دارند عکس های با حجاب خود را در محیط های مختلف برای دیگران به نمایش بگذارند دعوت کرده اند تا این عکس ها را با هشتگ #hijabtome منتشر کنند.

دست اندرکاران راه اندازی این کمپین گفته اند: به ما نشان دهید که حجاب شما چگونه است و در کنار آن در متن کوتاهی بنویسید که که حجاب چه معنایی برای شما دارد.

در فراخوان دعوت به این کمپین آمده است: عکس های خود را با هشتگ اعلام شده در اینستاگرام،فیس بوک . توییتر «تگ» کنید تا به کمک عکس ها نوشته های شما انگیزه های داشتن حجاب را برای آنهایی که حجاب ندارند،توضیح دهیم و ما آنها را در هافینگتون پست منتشر می کنیم.

هافینگتون پست در حال پوشش دادن اخبار مربوط به افزایش تبعیض های ضد اسلامی و معرفی گروه هایی است که با این روند در حال مقابله می کنند.

شبستان

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.