هنرمندان پیشکسوت سرمایه های عظیم فرهنگی ایران هستند و هرکدام کوله باری از تجربه را به همراه یک عمر خدمت به فرهنگ کشور به دوش دارند.

هنرمندان پیشکسوت سرمایه عظیم فرهنگی ایران هستند 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان پیشکسوت سرمایه های عظیم فرهنگی ایران هستند و هرکدام کوله باری از تجربه را به همراه یک عمر خدمت به فرهنگ کشور به دوش دارند.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، علی جنتی عصر دوشنبه در مراسم زادروز یکصد تن از هنرمندان کشور در هتل انقلاب تهران افزود: شما می توانید با انتقال تجربیات خود به نسل جدید زکات علم خود را بدهید.
وی افزود: شما می توانید با حضور در کلاس های خصوصی نیز تجربه و تبحر خود را به نسل نو نیازمند انتقال دهید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تشکیل این جلسات و دست دادن با همدیگر در این سن و سال یک نیاز مفید و لازم است.
وی با اشاره به تلاش های مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت افزود: در میان مدیران هیچ یک به اندازه وی به هنرمندان عشق نمی ورزد، کسب اعتبارات بیشتر مرهون تلاش فرد عظیمی است. عشق و علاقه و احساس مسئولیت وی نقش مهمی در پیشبرد اهداف این موسسه داشته است.
جنتی اظهار کرد: بنده در حد توان و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی سعی کرده ام آرامش خاطری برای شما تامین کنم.
وی با اشاره به برگزاری فصلی جشن زادروز هنرمندان کشور گفت: اگر موسسه، اعتبارات و سرمایه ای داشته باشد بهتر است این مراسم نه تنها در تهران بلکه در خارج از آن به صورت ماهانه برگزار شود تا علاوه بر حضور و گفت وگوی پیشکسوتان با هم، آنها به استراحت نیز بپردازند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این نشست ها شما می توانید از خاطرات تلخ و شیرین خود که برای ما شنیدنی و آموختنی است صحبت کنید.
جنتی با اشاره به حضورش در جلسه قبلی هنرمندان پیشکسوت افزود: در جلسه قبل که مربوط به کتابخوانی بود حضور داشتم و استفاده کردم، شما می توانید در این جلسات یک فیلم را نمایش دهید و دوستان آن را نقد کنند تا از تجربیات شما صاحبان فکر و اندیشه استفاده کنند.
در این مراسم علاوه بر تجلیل از فعالان عرصه خدمت به هنرمندان پیشکسوت از دو کتاب بی نقاب خسرو حکیم رابط و تحلیلی بر کارگردانی مرگ پیشه ور نوشته ولی الله شیراندامی رونمایی شد.
مراسم جشن زادروز 100 هنرمند پیشکسوت در رشته های مختلف هنری با میزبانی موسسه هنرمندان پیشکسوت در هتل انقلاب برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.