راز دسیسه زنانه در اسیدپاشی شبانه به زوج جوان در گناباد فاش شد.

پایان شوم رابطه زن شوهردار با مرد میانسال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایران، تحقیقات پلیسی و قضایی نشان داد که اسیدپاشی در ساعت 4 بامداد یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در خیابان سلمان فارسی گناباد رخ داد.
مردی به نام امیر و همسرش وقتی در خانه خوابیده بودند از سوی شخصی که وارد خانه‌شان شده بود هدف اسیدپاشی قرار می‌گیرند که امیر با توجه به سوختگی شدید به بیمارستان امام رضای مشهد انتقال می‌یابد و همسرش نیز در بیمارستان گناباد تحت درمان قرار می‌گیرد.
مأموران در شاخه نخست تحقیقاتی همسر 23 ساله امیر را تحت بازجویی قرار می‌دهند که وی اظهار بی‌اطلاعی می‌کند تا اینکه زن جوان در تحقیقات علمی پلیس وقتی در برابر شواهد و مستنداتی قرار می‌گیرد لب به اعتراف گشوده و پرده از دسیسه زنانه در اسیدپاشی بر می‌دارد.
این زن گفت از مدت‌ها با امیر اختلاف داشتم و فشارهای روانی زیادی به من وارد شده بود خیلی از دست او عذاب می‌کشیدم و با احساس تنهایی شدید با مردی 50 ساله آشنا شدم.
وی افزود: چند روز پیش نقشه اسیدپاشی روی شوهرم را طراحی کردیم در آن شب مرد مورد علاقه‌ام طبق نقشه وارد خانه ما شد و اقدام به اسیدپاشی کرد.
سرهنگ حسین بیدمشکی جانشین رئیس پلیس استان خراسان رضوی گفت: در پی این اعتراف‌ها با هماهنگی قضایی مرد اسیدپاش دستگیر شد و پرونده و متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

 
 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    2 0
    البته ایشون باید میگفت : بابا بزرگ مورد علاقه ام