قدس آنلاین- سبزوار : يادواره شهداي مدافع حرم تحت عنوان "از حرم تا بهشت"با حضور جمعي از دانشگاهيان، دانشجويان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در دانشگاه حكيم سبزواري برگزار شد.

امروز تفكر مقاومت اسلامي در جبهه هاي نبرد با داعش فراگير شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار يكي از رزمندگان مدافع حرم در اين مراسم گفت: داعش و ساير گروهكهاي تروريستي در منطقه تنها به دنبال پياده كرده اهداف رژيم صيهونيستي و آمريكا هستند.

حسين روشن ضمير با بیان اینکه براي داعش شيعه و يا سني معنا ندارد زيرا هدف نهايي آنها مخدوش كردن چهره و نابودي كامل اسلام واقعي است افزود : امروز تفكر مقاومت اسلامي در جبهه هاي نبرد با داعش فراگير شده و بخشي از آن مديون حضور مدافعين حرم در جبهه هاي نبرد با تكفيريها است.

اين رزمنده جبهه مقاومت ادامه داد : مدافعان حرم نه تنها براي حفظ حرم اهل بيت(ع) و دفاع از حريم ايران اسلامي بلكه برای نجات تمام دنیا از فراگیر شدن تفكر داعشی می جنگند.

منتخب مردم شهرستانهاي سبزوار،جوين ،جغتاي ،خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم گفت: آمريكا در تلاش براي حفظ و تشكيل گروهكهاي تروريستي جديد در منطقه است.

حسين مقصودي یادآورشد : آمريكاييها از قدرت گيري كشورهاي اسلامي مي ترسند و اين موضوع سبب شده به سمت افزايش گروهكهاي تروريستي و راه اندازي جنگهاي نيابتي بروند.

وي تصریح کرد : در گذشته برخي از كشورهاي عرب گروههاي تكفيري را به عنوان گروههاي جهادي در منطقه معرفي مي كردند اما امروز به بركت جمهوري اسلامي ايران ماهيت آن گروهكهاي تروريستي روشن شده و ملتهاي مسلمان آنها را به عنوان تروريستهاي تكفيري مي شناسند.

منتخب مردم سبزوار بزرگ  اظهار داشت : مهمترين اقدام در جلوگيري از رشد اين گروهكها بصيرت افزايي و شناساندن آنها به آحاد جامعه اسلامي است.

وي همچنين ياد و خاطره شهداي عزيز را گرامي داشت و تاکید کرد : برگزاري يادواره شهدا مدافع حرم به تقويت فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه كمك مي كند.

در اين مراسم از خانواده شهيدان مدافع حرم دامرودي و شمس آبادي و نيز احمد پورمعظمي جانباز مدافع حرم تجليل شد. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.