قدس آنلاین - یزد : استاندار یزد گفت : دولت تدبير و اميد تلاش مي‌كند تا سياست‌ها و برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي را به طور كامل محقق سازد و براي تحقق اين مهم نيازمند برنامه ريزي دقيق و داشتن آمار و اطلاعات شفاف و درست از وضعيت موجود هستيم.

 دولت تلاش مي‌كند تا سياست‌ها و برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي را به طور كامل محقق سازد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سيدمحمد ميرمحمدي در چهارمين جلسه ستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان ضمن تبريك اعياد شعبانيه، اظهار داشت: دولت تدبير و اميد تلاش مي‌كند تا سياست‌ها و برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي را به طور كامل محقق سازد و براي تحقق اين مهم نيازمند برنامه ريزي دقيق و داشتن آمار و اطلاعات شفاف و درست از وضعيت موجود هستيم.

وی افزود: ضروري است ۱۰۰ درصد واحدهاي توليدي وصنعتي فعال، نيمه فعال و تعطيل استان سرشماري و پايش شوند تا بتوانيم براساس آمار صحيح و قابل اعتماد، برنامه ريزي و حمايت‌هاي لازم را از واحدهاي توليدي استان داشته باشيم.

وي با تاكيد بر اينكه بايد يك بانك اطلاعاتي جامع از واحدهاي صنعتي و توليدي استان داشته باشيم، خاطر نشان ساخت: شايسته است دستگاه هاي مربوطه، كدگذاري واحد‌ها را به صورت دقيق در دستور كار خود قرار دهند تا از اين طريق شناسايي واحد‌ها آسان‌تر انجام شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.