عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با بیان اینکه سرافراز در طول مدت ریاست خود در رسانه ملی فقط یک بار در شورای نظارت و کمیسیون فرهنگی مجلس حضور یافت، گفت: آنگونه که انتظار می رفت نتوانست سازمان را بگرداند و اداره کند.

عضو شورای نظارت بر صداوسیما: سرافراز نتوانست رسانه ملی را در حد انتظار اداره کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام مفید کیایی نژاد درباره تغییر مدیر عامل صدا و سیما گفت ، اظهار داشت: آقای سرافراز انسان با شخصیت و متعهدی بود و این یکی از حسنات است که وقتی مدیری مشاهده کرد نمی تواند تشکیلاتی را بگرداند استعفا بدهد و پرچم را به شخص دیگری بسپارد و سرافراز نیز خودش به این نتیجه رسید.
این عضو شورای نظارت بر صدا و سیما تصریح کرد: آقای علی عسگری هم که از سوی رهبر معظم انقلاب منصوب شده است، در معاونت فنی سازمان صدا و سیما مشغول به فعالیت بوده و اشراف لازم را بر رسانه ملی دارد و همان انتظاراتی که از سرافراز می رفت نیز از او می رود که امیدواریم به آنها توجه کند.
کیایی نژاد خاطر نشان کرد: ما نیز از علی عسگری همان انتظارات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را خواهانیم؛ این سازمان یک دانشگاه بزرگ است و قطعا توقعات بزرگ هم از آن می رود.
وی با یادآوری عملکرد مدیران گذشته این سازمان نیز گفت: هر کدام از مدیران قبلی محسناتی را داشتند و نقاط مثبتی را اجرا کردند که امیدواریم آقای علی عسگری هم عملکرد موفقی را ارائه کند.
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره میزان حضور سرافراز در کمیسیون متبوعش و نیز در شورای نظارت بر صدا و سیما، گفت: سرافراز فقط یک بار در شورا و کمیسیون حاضر شد که انتظار و توقع می رفت بیشتر حضور پیدا کند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه در حکمی با پذیرش استعفای محمد سرافراز و تشکر از تلاشهای انقلابی و ارزشیِ ایشان، عبدالعلی علی‌عسگری را به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.