در جلسه هیئت پذیرش با پذیرش شرکت آسان پرداخت پرشین موافقت و درخواست پالایش نفت تهران برای انتقال از فرابورس به بورس تهران بررسی شد.

پالایش نفت تهران از فرابورس به بورس تهران می‌رود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، اسماعیل درگاهی سرپرست پذیرش بورس اوراق بهادار تهران گفت: هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در جلسه سه شنبه 21 اردیبهشت ماه 95 با پذیرش شرکت آسان پرداخت پرشین، در فهرست شرکت‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران موافقت کرد.
وی ادامه داد: این شرکت با سرمایه 750 میلیارد ریال با شراکت بانک کشاورزی و چند شخص حقیقی کارآفرین حوزه فناوری پرداخت، در زمینه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک از طریق بستر دستگاه کارت‌خوان (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و درگاه پرداخت موبایلی (USSD) با پذیرش کلیه کارت‌های بانکی نقدی و اعتباری فعالیت دارد.
درگاهی خاطرنشان کرد: با عنایت به پذیرش در بازار دوم، شرکت یاد شده پس از انجام اقدامات مربوط به افشای اطلاعات در سامانه کدال و نیز درج نماد و در نهایت برگزاری جلسه معارفه به منظور معرفی توانمندی‌ها و عملکرد مالی و عملیاتی به جامعه سهامداران، قابلیت عرضه در بورس تهران را پیدا خواهد کرد. براساس تعهد اولیه مقرر است 10 درصد سهام شرکت در روز عرضه اولیه، به عموم عرضه شود.
وی به طرح درخواست از سوی شرکت پالایش نفت تهران (شتران) مبنی بر انتقال از بازار فرابورس به بورس تهران اشاره و یادآور شد: درخواست شرکت یاد شده هم در جلسه هیئت پذیرش مطرح شد که مقرر مطابق رویه انتقال شرکت‌ها در دستور کار انتقال به بورس تهران و بازگشایی نماد قرار گیرد.
سرپرست پذیرش بورس تهران افزود: شرکتهای واجد شرایط انتقال از بازار فرابورس به بورس با لحاظ مزایای متصور در بورس تهران همانند معافیت مالیاتی بیشتر، حضور در جمع شرکت‌های پیشرو صنایع، (برند) نام‌سازی و سایر مزایای متصور مدیریت نسبت به درخواست انتقال از بازار فرابورس به بورس تهران طرح درخواست می کنند که با بررسی شرایط و ظرفیت‌ها مطابق دستورالعمل‌های موجود نسبت به طرح درخواست آنها در جلسه هیئت پذیرش اقدام می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.