سرمربی تیم فوتبال راه ‌آهن مدعی شد بازیکنان پرسپولیس از این تیم می‌ترسند.

ادعای عجیب سرمربی یونانی  راه آهن قبل از بازی با پرسپولیس!

به گزارش قدس آنلاین، «توپالیدیس» در نشست خبری این تیم قبل از دیدار پرسپولیس تهران با اظهار رضایت از بازیکنانش گفت: فردا یک دیدار بزرگ را مقابل یکی از بهترین های آسیا برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اگر به سه هفته قبل بازگردید فکر می کردید ما به لیگ دسته یک سقوط خواهیم کرد اما فردا این شانس را داریم که با پیروزی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر بمانیم.

توپالیدیس در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان من به خوبی می دانند که در صورت پیروزی در بازی فردا می توانیم در لیگ برتر باقی بمانیم. همانطور که قبلا هم گفتم پرسپولیس تیم خوب و قدرتمندی است و حتی زمانی که در آلمان فعالیت داشتم از این تیم شناخت داشتم و می دانم یکی از تیم های قدرتمند خوب ایران و آسیا است.

وی درباره ادعای بعضی از بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: من تعجب می کنم که بازیکنان پرسپولیس صحبت کرده اند و گفته اند ۱۰ گل به راه آهن می زنند؛ آنها شاید فکر می کنند بسکتبال بازی می کنند. من، بازیکنان خوبی در تیم دارم و فردا در زمین نشان خواهیم داد چه قدرتی داریم.

سرمربی راه آهن در ادامه گفت: نکته ای که باید بگویم این است که از نظر روانشناسی ورزشی وقتی یک تیم می گوید ۱۰ گل می زنیم این یعنی تیم پرسپولیس ترسیده است. بازیکنان این تیم می ترسند مبادا قهرمانی را از دست بدهند. آنها از راه  آهن ترسیده اند و یارای مقابله با ما را ندارند.

وی تاکید کرد: این مساله برمی گردد به زمانی که مقابل نفت بازی کردند و فکر می کردند قهرمان شده اند اما در مقابل تیم منصوریان دو بر صفر باختند.

توپالیدیس گفت: به عنوان مثال باید بگویم در دیدار در جام جهانی برزیل صد درصد فکر می کرد به قهرمانی و فینال می رسد اما در مقابل آلمان شکست سنگینی خورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان و کادر فنی راه آهن کاملا منطقی هستند. ما بازی خوبی را مقابل پرسپولیس  برگزار خواهیم کرد و مساله مهمتر آن است که فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد و تنها برتری آنها مقابل ما تماشاگرانشان است.

سرمربی راه آهن افزود: قبل از اینکه به راه آهن بیایم تنها دو گل زدیم و با آمدن من و گل هایی که زدیم به یک رکورد جهانی دست پیدا کردیم!

توپالیدیس ادامه داد: من در چشمان بازیکنانم اعتماد به نفس را کامل می بینم. در سه هفته گذشته دو برد و یک تساوی به دست آوردیم و توانستیم قدرت خود را به رخ حریفان بکشیم. فقط در مقابل  استقلال خوزستان گل خوردیم و تنها تیمی بودیم که به استقلال خوزستان گل زدیم. ما می خواهیم ارائه گر یک بازی قابل قبول باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: من به لیگ انگلیس اشاره می کنم که  لسترسیتی که توانست به قهرمانی دست پیدا کند و فردا نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

در پاسخ به این پرسش که آیا شانس زیادی برای حضور در لیگ فصل آینده را دارد گفت: ما از شانس بالایی برخوردار هستیم. نگفتم پرسپولیس به طور کامل از ما می ترسد. مدعی هستم آنها استرس بالایی دارند و این می تواند در روند بازی آنها تاثیر بگذارد.

وی تاکید کرد: با توجه به بازی مستقیم ملوان و سیاه جامگان اگر ما پیروز شویم در لیگ برتر باقی خواهیم ماند.

سرمربی تیم راه آهن در پاسخ به این پرسش آیا فصل آینده در راه آهن باقی خواهد ماند گفت: تمام تمرکزم بازی فرداست و فقط به بازی با پرسپولیس فکر می کنم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در خصوص صحبت های بازیکنان پرسپولیس باید بگویم که ما باید به همه احترام بگذاریم و همه چیز برای ما قابل احترام است و تلاش می کنیم بازی قابل قبولی از خود ارائه دهیم.

سرمربی راه آهن در پایان گفت: باید به شما بگویم اگر ما ۱۰ بار با پرسپولیس بازی کنیم ممکن است ۹ بار ببازیم اما فردا یک بازی است و نتیجه آن تنها در پایان بازی مشخص می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.