۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 379093

سرمربی تیم فوتبال سپاهان انتقادات تندی را از مهاجم تیمش داشت.

حمله سرمربی سپاهان به محمدرضا خلعتبری

به گزراش قدس آنلاین، قاسم زاغی نژاد در نشست خبری پیش از بازی برابر پدیده با اشاره به این که بسیاری از بازیکنان نسل جدید قدردان زحمات باشگاه‌ نیستند، ا‌دا‌مه‌ داد: بازیکنانی داریم که یک شبه ره صدساله را طی می‌کند و آنقدر معرفت و ظرفیت ندارند که قدردان زحماتی باشند که باشگاه و پیشکسوتان سپاهان برایشان کشیده‌اند و این باعث عدم موفقیت سپاهان شد.

وی افزود: به صراحت نمی‌توانم در این باره صحبت کنم ، ولی باید بگویم از سال 1350 که در باشگاه سپاهان فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای را شروع کرده‌ام از پیشکسوتان یاد گرفتم که باید بابت هر زحمتی که برایم کشیده شده، احترام قائل باشم ، ولی در نسل جدید به خاطر تربیت نادرست مشکلاتی پیش می‌آید که نه فقط تیم ما ،‌ بلکه تمامی تیم‌ها با آن دست به گریبان هستند. در 14 سالی که در سپاهان مربیگری می‌کردم یاد گرفتم که باید مثل یک سرباز در خدمت سپاهان باشم.

زاغی نژاد در‌ رابطه با اهمیت ندادن به مربیان بومی اصفهان، خاطر‌ نشان کرد: همیشه مرغ همسایه غاز است و برای مربیان بومی خودمان ارزشی قائل نیستیم. مربیان بسیار با کیفیتی در اصفهان داریم که می‌توانند هر تیم بزرگی را کنترل کنند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان در پاسخ به این سوال که دلیل حاضر نشدن خلعتبری در جلسات تمرینی گذشته تیم سپاهان چه بود، پاسخ داد: ما هنوز تعریف حر‌فه‌ای در ورزش را نیاموخته‌ایم. اگر حر‌فه‌ای فکر کنیم یک بازیکن نباید حتی یک جلسه بدون هماهنگی با کادرفنی غیبت کند و به عنوان سرمربی تیم هنوز دلیل غیبت ایشان را نمی دانم و از این موضوع ناراحت هستم و انتظار داشتم که خلعتبری به عنوان کسی که 70 – 80 بازی ملی را در زمین حضور داشته است رفتار حر‌فه‌ای‌تری از خود نشان می داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.