۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 379251

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مقابله با تروریست های داعش را نبردی طولانی عنوان کرد.

مقابله با داعش نبردی طولانی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، الیزابت ترودو سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: مقابله با داعش نبردی طولانی است.

ترودو گفت: ما معتقدیم که پیشرفت های قابل توجهی در مقابله با داعش در بخش نظامی و در قالب ائتلاف ضد این گروه در دو ماه اخیر داشته ایم. جاش ارنست دیروز در کاخ سفید در باره این موضوع صحبت کرده است. مقابله با داعش نبردی طولانی است. 

اواخر فروردین نیز اوباما پس از دیدار و گفتگو با مقام های ارشد امنیت ملی آمریكا در ساختمان سازمان «سیا» در ویرجینیا كه موضوع داعش محور اصلی آن بود ، در سالن انتظار اصلی این ساختمان به خبرنگاران گفت: داعش در موضع دفاعی قرار گرفته و ما صاحب نیرو و توان هستیم.

وی افزود: ماهیت وحشی این سازمان تروریستی موجب اتحاد جهان و تقویت عزم ائتلاف مبارزه كننده با داعش برای از میان بردن آن می شود.

كاخ سفید اعلام كرد كه در این جلسه در ساختمان سازمان سیا، بیش از 30 تن از مقام های آمریكایی از جمله جو بایدن معاون رئیس جمهوری ، جان كری وزیر امور خارجه و سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریكا حضور داشتند. اشتون كارتر وزیر دفاع آمریكا نیز كه در سفری آسیایی به سر می برد، از طریق كنفرانس امن ویدئویی در این جلسه شركت كرد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.