وزیر کشور گفت: انسان ها دارای حریم هستند و باید این حریم رعایت شود لذا برخورد با ناشر عکسی از مینو خالقی عین قانون است.

 برخورد با ناشر عکسی از مینو خالقی عین قانون است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی پنجشنبه شب در یک نشست خبری در مشهد در پایان همایش استانداران کشور در پاسخ به سووالی در زمینه عامل انتشار عکس های ' مینوخالقی' منتخب سوم مردم اصفهان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی عکس هایی از وی منتشر شد که برای جامعه دینی ما اقدامی غیر اخلاقی، زشت و ناپسند بود زیرا آبروی مردم ارزش و حرمت دارد.
رحمانی فضلی گفت :مهم نیست چه کسی عامل این اقدام بوده بلکه مهم تخلفی است که شکل گرفته و در این راستا روز دوم بعد از این امر به صورت محرمانه به نیروی انتظامی برای پیگیری، ردزنی این امر و معرفی عامل آن به قوه قضایی دستور داده ایم.
وی افزود: نیروی انتظامی این فرد را شناسایی کرده و پرونده مربوطه را تشکیل داده و در مسیر قانون، باید قوه قضاییه داوری نموده و حکم بدهد که مستوجب عقوبت هست یا نه.
وزیر کشور ادامه داد: در دو روز اخیر شاهد دفاع برخی رسانه ها از فرد متخلف کرده اند در حالی که این عمل به هیچ وجه قابل دفاع نیست و باید همه تن به قانون داده و بپذیریم که در یک جامعه اخلاقی همه باید مصون باشند.
وی افزود: وزارت کشور به عنوان مسوول، هر امری را که اخلاق عمومی و امنیت اخلاق و اجتماعی را به خطر بیندازد از مجاری قانونی پیگیری می کند.
رحمانی فضلی گفت: هیچ فرقی نمی کند که این فرد به کدام تفکر، جناح و گروه مرتبط است و هر جناح و فردی باید به قانون پایبند باشد.
مینو خالقی پس از شمارش آرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی فرمانداری اصفهان و وزارت کشور با 193 هزار و 399 رای به عنوان سومین منتخب حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان اعلام شد.
13اردیبهشت ماه تصاویری خصوصی منتسبت به وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که منجر به شکستن حریم خصوصی نامبرده و جریحه دار شدن افکار عمومی گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.