قدس آنلاین- لرستان: تعداد ۳۸۵ روستای استان دارای اینترنت هستند و در همه روستاهایی که زیر پوشش تلفن همراه هستند بستر اینترنت در حد «تری جی» فراهم شده است.

۳۸۵روستای لرستان از اینترنت بهره‌مند هستند

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با اشاره به تحت پوشش بودن 385 روستای استان به شبکه اینترنت گفت: از زمان اجرای طرح هم کد سازی تلفن های ثابت هزینه مکالمات کاهش یافته است. هومان محمودی اظهار داشت:۳۶۰ روستای لرستان دارای دفاتر «آی سی تی» روستایی است که  در این دفاتر خدمات پست و پست بانک و تامین اینترنت ارائه می شود.

وی اظهار داشت: از زمان اجرای طرح هم کدسازی در لرستان حدود چهار میلیارد تومان درآمد مخابرات لرستان رشد کرده زیرا به علت کاهش هزینه ها تمایل مردم به استفاده از تلفن ثابت بیشتر از تلفن های همراه است.

محمودی با اشاره به واگذاری 16هزار تلفن ثابت در سطح استان افزود: واگذاری هر تلفن ثابت برای مخابرات بالای ۷۰۰ هزار تومان هزینه در بردارد در حالیکه مخابرات آن را با نرخ ۵۲ هزار تومان در اختیار مردم قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان عنوان کرد: سه هزار و ۲۹۲ روستای استان دارای تلفن خانگی بوده یعنی امکان راه اندازی تلفن ثابت در تمام روستاهای دارای ارتباط استان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با اشاره به اینکه حدود ۶۳ هزار و ۳۱۹ نفر از مشترکان سطح استان دارای اینترنت تلفن ثابت از مخابرات هستند، عنوان کرد: سال گذشته حدود ۱۸ هزار مشترک جدید برای بهره مندی از اینترنت به وسیله تلفن ثابت به شرکت مخابرات لرستان مراجعه کردند.

محمودی افزود: سال گذشته و با توجه به بحث واگذاری مودم رایگان از سوی شرکت مخابرات ۱۷ هزار و ۷۸۲ مشترک جدید، اینترنت از این شرکت دریافت کردند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.