قدس آنلاین: در دوازدهمین جشنواره ملی فن افرینی شیخ بهایی که در اصفهان برگزار شد دو شرکت طاها قالب و نیان الکترونیک از شرکت های پارک علم و فناوری خراسان برگزیده شدند.

برگزیده شدن دو شرکت  پارک علم و فناوری خراسان در دوازدهمین جشنواره ملی فن افرینی شیخ بهایی اصفهان

سیدحسن علم‌الهدایی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: دوازدهمين جشنواره ملي فن آفريني شيخ بهايي با حضور دکتر ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درروزهاي ۲۳ تا ۲۵ ارديبهشت امسال در اصفهان برگزار شد.
وی افزود: این جشنواره بزرگ ملی که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین وزارت علوم و به همت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد بزرگترین جشنوارهای در کشور است که به ارزیابی شرکت های دانش بنیان می پردازد.
رئیس  پارک علم و فناوری خراسان ادامه داد: در این جشنواره بزرگ فن افرینی که 5مرحله داوری دارد دوشرکت از پارک خراسان طاها قالب و نیان الکترونیک جزو سه برگزیده اصلی  جشنواره بودند که از این بین نیان الکترونیک با افتخار، به عنوان برترین شرکت فن افرین کشور موفق به کسب رتبه اول بخش فن افرینان رشد یافته و دریافت تندیس زرین دوازدهمین جشنواره ملی فن افرینی شیخ بهایی گردید.
علم‌الهدایی با اشاره به اينكه حدود يكصد طرح كسب و كار و فن‌آفريني براي جذب سرمايه گذار به اين جشنواره معرفي شده است، گفت: حدود يكصد سرمايه گذار نيز در جشنواره ثبت نام كرده‌اند.
وي با اشاره به اينكه اين طرح‌ها از سوي حدود ۲۸۰ شركت دانش‌بنيان از همه استان‌هاي كشور ارسال شده است، بیان کرد: سه جايزه نيز از طرف بخش خصوصي به شركت هاي برتر دانش بنيان اهدا شد كه شامل جايزه پيروز، خيريه مشكات و شركت پندار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.