قدس آنلاین: همزمان با آغاز ایام دهه مهدویت، ۲۵ نفر از اساتید حقوق سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

تشرف ۲۵ استاد حقوق سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با آغاز ایام دهه مهدویت، 25  نفر از اساتید حقوق سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ضمن توفیق زیارت و کسب فیوضات معنوی از بارگاه منور رضوی، از کتابخانه، سالن قدس و صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی بازدید کردند.
نداسادات صدر مسئول این گروه در حاشیه تشرف به حرم مطهر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به اینکه این بازدید دستاوردهای فرهنگی و معنوی زیادی را برای گروه به همراه داشت، عنوان کرد: ساعات و لحظاتی که در این صحن و سرای ملکوتی به سر می‌بریم، لحظات عادی نیستند، بلکه روزهای بهشتی هستند که شاید دیگر تکرار نشوند و یا عمر ما مجال دیدن دوباره آن را ندهد.
وی افزود: جای‌جای حرم مطهر رضوی از میدان‌ها گرفته تا ضریح این بارگاه منور، دیدنی و تاثیرگذار است و من با وجود اینکه یک مشهدی هستم و حداقل هفته‌ای یک بار به این آستان مقدس مشرف می شوم، در هر تشرفم این مکان مقدس برایم تازگی دارد.
کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه مشهد، ادامه داد: بسیاری از اعضای این گروه به دلیل اینکه سال‌های زیادی در ایران نبودند و در کشورهای دیگر مشغول تحصیل بودند، از امکانات و اقدامات گسترده آستان قدس رضوی از جمله کتابخانه لاتین و تالار محققان اطلاعی نداشتند که در بازدید امروز این توفیق حاصل شد و برای آنان جذابیت زیادی داشت.
صدر تصریح کرد: پروفسور جان بریث ویت استاد دانشگاه ملی استرالیا و داور بزرگ غدالت ترمیمی که جهت حضور در همایش بین‌المللی عدالت ترمیمی دانشگاه تربیت تهران به ایران سفر کرده است مهمان ویژه این بازدید بود و محمد بخشی‌محبی معون دادستان مشهد نیز وی را در این بازدید همراهی کرد.
وی بیان کرد: از دیگر مهمانان شاخص در این بازدید اساتید که حقوق سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همراهی کردند می‌توان از علی‌ نجفی‌ابرندآبادی پدر جوموشناسی ایران و حسین شاکلو استاد برجسته حقوق دانشگاه شهید بهشتی تهران نام برد.
گفتنی است؛ این گروه در پایان این تشرف از خوان بابرکت حضرت ثامن الحجج(ع) بهره‌مند شدند و وعده غذایی نهار را مهمان مهمانسرای حضرت رضا(ع) بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.