قدس آنلاین: معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي از راه اندازي تور گردشگري به وسيله نقليه قطار به مقصد نيشابور به مناسبت روز ملي خيام خبرداد.

تورگردشگري با وسيله نقليه قطار به مقصد نيشابور برگزار مي شود
سيد جواد موسوي در گفت‌وگو با قدس آنلاین، گفت: اين تور گردشگري فرهنگي به مناسبت فرا رسيدن 28 ارديبهشت روز ملي خيام از مشهد مقدس به مقصد نيشابور برگزار خواهد شد.
وي با بيان اينكه ثبت نام براي حضور در اين تور فرهنگي آغاز شده است افزود: تا كنون 200 نفر براي حضور در اين تور ثبت نام كرده اند كه البته جمعي از مديران و مسئولان، تعدادي از اصحاب رسانه و جمعي از فعالان حوزه گردشگري در اين تور حضور دارند.
موسوي گفت: اين تور فرهنگي به وسيله قطار برگزار خواهد شد و شركت كنندگان در اين تور فرهنگي علاوه بر حضور در مراسم بزرگداشت روز ملي خيام، از بناهاي تاريخي، اماكن گردشگري و مراكزفرهنگي، تاريخي و فرهنگي و تفريحي نيشابور بازديد خواهند كرد.
معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي درادامه گفت: قطار گردشگري مشاهير به مناسبت فرا رسيدن روزهاي ملي مربوط به مفاخر استان يعني عطار، خيام و فردوسي در مشهد و نيشابور راه اندازي و اين تورها با استقبال بسيار مناسبي از سوي شركت كنندگان روبه رو شده است.
موسوي خاطرنشان كرد: برگزاري اين تورها علاوه بر توسعه و تقويت گردشگري در استان مي تواند باعث افزايش شناخت و آگاهي اقشار مختلف مردم با مفاخر استان شود

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.