نسخه جدید اپلیکیشن پلی استور، ورژن ۶.۷ نام دارد که روی مدیریت تست های بتای اپلیکیشن های اندرویدی و راحت تر کردن مراحل شرکت کاربران در این نوع تست ها تمرکز کرده است

نسخه ۶.۷ پلی استور روی بهبود اپلیکیشن های تست بتا تمرکز کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، گوگل پلی استور به طور مداوم در حال بروزرسانی و بهتر شدن است و به تازگی یک بروزرسانی جدید را برای کاربران اندرویدی عرضه کرده است. نسخه جدید اپلیکیشن پلی استور، ورژن 6.7 نام دارد که روی مدیریت تست های بتای اپلیکیشن های اندرویدی و راحت تر کردن مراحل شرکت کاربران در این نوع تست ها تمرکز کرده است. 
اولین تغییر در این بروزرسانی جدید به گزینه های لیست شده اپلیکیشن پلی استور تعلق دارد که اکنون گزینه هایی مانند عضو شدن و یا خروج از تست های بتا را به صورت مستقیم از داخل اپلیکیشن فراهم کرده است و این قابلیت بسیار مناسب کاربران است. هنگامی که در یک تست بتا شرکت می کنید، گزینه های پلی استور به شما یادآوری خواهد کرد که این اپلیکیشن یک نسخه بتاست و یا حتی یک نسخه محرمانه از اپلیکیشنی ست که هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است. متاسفانه هنوز هم برخی از نسخه های بتا نیازمند این هستند که در ابتدا به یکی از انجمن های گوگل پلاس مراجعه کنید، بنابراین هنوز هم شما باید قبل از عضو شدن در برنامه بتا از داخل پلی استور این مراحل را پشت سر بگذارید.
البته یک تغییر احتمالی می تواند نیاز به عضویت در انجمن های گوگل پلاس را کاهش دهد و این تغییر هم اکنون برای کاربران در تست های بتا موجود است. کاربران از این پس می توانند در یک تست بتا به طور مستقیم از داخل پلی استور برای توسعه دهندگان کامنت بگذارند و با این کار دیگر نیازی به عضویت در انجمن های گوگل پلاس ندارید. البته رابط کاربری شبیه به مراحل بررسی عادی یک اپلیکیشن است اما کامنت ها تنها برای توسعه دهندگان قابل مشاهده خواهند بود.

 

پلی استور

 

 

پلی استور

 

 

پلی استور

 

 

پلی استور

 

 

پلی استور

 

 

پلی استور

 

 

پلی استور

 

 

پلی استور

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.