قدس آنلاین : شهردار مشهد صبح دیروز در دیدار با مدیران باشگاه سیاه جامگان گفت: نگاه حاکم فعلی بر فوتبال شهر مشهد ارزشی است و بر همین اساس از نگاه حاکم بر فوتبال این شهر به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد. شهرداری مشهد و معاونت فرهنگی تا حد توان در فصل آینده لیگ برتر در حوزه‌های گوناگون به تیم‌های لیگ برتری کمک خواهد کرد.

  شهردار : از تیم‌های ورزشی مشهد حمایت می کنیم

سید صولت مرتضوی گفت: شهرداری مشهد از تیم‌های مشهدی که در لیگ‌های برتر حضور دارند و باعث شادی مردم می شوند، به صورت ویژه حمایت خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه باید زمینه حضور جوانان در ورزش بیش از گذشته فراهم شود، تصریح کرد: درخواست تیم سیاه جامگان از شهرداری مشهد مبنی بر سفر به کربلا  موجب شد که بیش از گذشته به حمایت از این تیم بپردازیم.
مرتضوی با اشاره به اینکه از ماندن تیم سیاه جامگان در لیگ برتر خوشحال هستیم، خاطر نشان کرد: همان طور که شهروندان مشهدی از سقوط نکردن این تیم شادمان شدند، مجموعه شهرداری مشهد نیز بسیار خشنود است و تلاش می کند شرایط را برای هر دو تیم لیگ برتری مشهد فراهم کند. مربیان و بازیکنان تیم‌های سیاه جامگان و پدیده همواره به نام و یاد خداوند و ائمه اطهار(ع) هستند و این موضوع نشان از درک بالای ورزشکاران و ایمان محکم آن‌ها دارد. برگزاری جلسات استعدادیابی در حاشیه شهر مشهد زیر نظر مربیانی چون فرهاد کاظمی می تواند نتایج بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد. مشهد از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است که می‌توان از آن برای ورزش قهرمانی بهره برد.
سرمربی تیم سیاه جامگان نیز در این دیدار اظهار کرد: تمامی تبلیغات و بنرهای خوشآمدگویی از سوی شهرداری مشهد سبب غرور و اعتماد به نفس بازیکنان شده بود، به نحوی که آن‌ها را از لحاظ روحی برای برنده شدن در بازی آماده کرد.
فرهاد کاظمی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد در حمایت از سیاه جامگان سنگ تمام گذاشت، اظهار کرد: بسیج عمومی که در مشهد در هفته پایانی شکل گرفت، موجب شد تیم سیاه جامگان با روحیه بیشتری وارد میدان شود. با همکاری شهرداری مشهد برنامه استعداد یابی را در محلات مشهد و حاشیه شهر به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد.
شهردار مشهد در پایان این دیدار از زحمات تیم سیاه جامگان تقدیر کرد و تأکید کرد که هرچه سریع تر زمینه سفر تیم سیاه جامگان به کربلا فراهم شود.
در این دیدار شهردار مشهد از پرسپولیسی بودن خود و خانواده خود سخن گفت و اعلام کرد، بسیاری از فوتبال‌ها را دنبال می کنم.وی در صحبت‌های خود به آمار و گل‌های بازی‌ها اشاره کرد که این موضوع نشان از علاقه زیاد این مدیر به ورزش فوتبال است.
فرهاد کاظمی نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه توسل به اهل بیت(ع) سبب پیروزی سیاه جامگان شده است، باعث شد مسؤولان شهرداری مشهد نسبت به باشگاه سیاه جامگان علاقه بیشتری پیدا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.