قدس آنلاین - ایلام: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: این دانشگاه بدنبال تنوع بخشی به رشته های درمانی و افزایش کیفیت خدمات کلینیک ها و درمانگاه های تخصصی ایلام است.

تنوع درمان در کلینیک های ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، دکتر علی دل پیشه با بیان اینکه کیفی سازی جایگزین افزایش کمی درمانگاه های ایلام می شود، اظهارداشت: افزایش سطح کیفی مراکز درمانی و درمانگاه های تخصصی در راستای طرح تحول نظام سلامت از اهداف اصلی این دانشگاه در سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهر ایلام پنج کلینیک و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی فعال است و در مقطع کنونی نیازی به افزایش این مراکز نیست و افزایش و تنوع در رشته های مختلف پزشکی در دستور کار این دانشگاه قرار دارد، افزود: این کلینیک ها و درمانگاه ها درغالب طرح تحول سلامت و با تعرفه پایین دولتی به مراجعه کنندگان خدمات پزشکی و درمانی ارائه می کنند و در این مراکز از دانش و تجربه پزشکان متعهد متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف بهره گیری می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام به حضور متخصصان مختلفی همچون ارتوپدی، جراحی، گوش و حلق و بینی،چشم، اطفال، داخلی، زنان و زایمان، مجاری ادراری و کلیه، مغز و اعصاب، روان پزشکی، ... در این درمانگاه ها و ارائه خدمات به بیماران اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر این در شهرستان های دارای بیمارستان نیز کلینیک های طرح تحول سلامت در داخل خود بیمارستان ها به مردم ارائه خدمت می کنند و خدمات اصلی چون زنان و زایمان، داخلی و اطفال در این مراکز فعال است.

دکتر علی دل پیشه با بیان اینکه هزینه بیماران بستری نیازمند به انجام آزمایش های مختلف با تعرفه دولتی طرح تحول سلامت و برای بیماران سرپایی این هزینه با تعرفه دفترچه بیمه خود بیمار محاسبه می شود، یادآور شد: در شهرستان های تازه تاسیس بدره، سیروان و ملکشاهی که فاقد بیمارستان دانشگاهی هستند، نیز پزشکان با حضور در محل اورژانس این شهرستان ها به صورت پاره وقت به مردم این نواحی خدمات درمانی ارائه می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.