انیمیشن «شهر من» کاری از واحد پویا نمایی صدا و سیمای خراسان رضوی در جشنواره رسانه های شهری حائز رتبه اول شد. انیمیشن « شهر من » به تهیه کنندگی و کارگردانی احمد آبروانی با تکنیک تلفیقی –رئال است.

  موفقیت انیمیشن «شهر من» در جشنواره رسانه های شهری

به گزارش قدس آنلاین، انیمیشن «شهر من» کاری از واحد پویا نمایی صدا و سیمای خراسان رضوی در جشنواره رسانه های شهری حائز رتبه اول شد. انیمیشن « شهر من » به تهیه کنندگی و کارگردانی احمد آبروانی با تکنیک تلفیقی –رئال است.ژ
موضوع این انیمیشن روایت چهره ای است که شاهد و ناظر بر شهری پاکیزه است. شهر آرام آرام با بی توجهی آلوده می شود و چهره ی صورتک نیز بر آشفته شده تیره و آلوده می شود. تا جایی پیش می رود که چهره تبدیل به زباله ای می شود و بر زمین می افتد. دخترکی زباله را از روی زمین برداشته و در سطل زباله می اندازد. دوربین زوم بک می کند و شهری تمیز را شاهدیم که عابران زباله ها را در سطل زباله می ریزند و چهره ای که ناظر شهر بود شاد و پاکیزه نقش یک بیلبورد است و با لبخندی به شهر می نگرد. شعاری در کنار صورتک قرار دارد که تیتر پایان کار است. لبخند شهر من زیباست.
نماهنگ«شهر من» در مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه های شهری در بخش تلویزیون ( نماهنگ و تیزر ) با کسب رتبه برتر مورد تقدیر قرار گرفت. در این بخش فقط این اثر از مجموع آثار رسیده، جایزه ویژه هیأت داوران را کسب کرد.
گفتنی است در دومین جشنواره رسانه های شهری که در هشت بخش مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های خبری_تحلیلی، رادیو، تلویزیون، هنرهای رسانه، شبکه های اجتماعی، طنز شهری و بخش ویژه مدیریت جهادی با  23 فصل  و با شرکت 42 شهر کشور برگزار شد، در مجموع بیش از 7 هزار اثر به این جشنواره ارسال شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.