کاپیتان تیم فوتبال منچستر یونایتد اعتراف کرد شیاطین سرخ لیاقت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نداشتند.

منچستر یونایتد لیاقت لیگ قهرمانان را نداشت

به گزارش قدس آنلاین، وین رونی کاپیتان شیاطین سرخ می گوید این تیم نباید شکایتی مبنی بر عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده داشته باشد. لوییس فن خال پس از بازی برابر بورنموث در کنفرانس مطبوعاتی، از کم بودن تفاضل گل و عدم دستیابی به لیگ قهرمانان اروپا اظهار تاسف کرد و با مطرح کردن مشکلاتی از جمله مصدومیت ها و پنالتی گرفته نشده این تیم در بازی برابر لسترسیتی از دلایل ناکامی شیاطین سرخ نام برد.

اما کاپیتان تیم، هیچ گونه عذر و بهانه ای را قبول نمی کند. وین رونی گفت: این بدترین تعداد گل زده منچستر یونایتد از سال ۱۹۹۰ است. ما در این فصل نتوانستیم به اندازه کافی گلزنی کنیم. در لیگ برتر، پس از انجام ۳۸ بازی، شما در مکانی قرار می گیرید که لایقش هستید. هیچ شکایتی از سوی ما بازیکنان وجود ندارد. ما به اندازه کافی خوب نبودیم که در جمع چهار تیم بالای جدول، لیگ را به پایان برسانیم. باید فصل بعد عملکرد خودمان را بهبود ببخشیم. 

وی در بخش دیگری از حرفهایش عنوان کرد: البته که در باشگاهی به بزرگی منچستر یونایتد، با این تاریخچه، ما می خواهیم در بزرگترین تورنمنت ها حاضر باشیم. خیلی نا امید کننده است که به آن نرسیدیم، ولی باید برای بازی یکشنبه با یکدیگر متحد باشیم. امیدوارم فصل را به خوبی، به پایان برسانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.