رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن تبریک روز جوان گفت: اگر امروز علم و تکنولوژی نوین در کشورهای رشد یافته و در مقایسه با سایر ملل با جهشی خیره کننده در حال پیشرفت است به سبب حضور اندیشمندان با سابقه در کنار جوانان مشتاق است.

 هر حرکتی که با حضور جوانان همراه می شود با توفیق قرین می گردد

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن تبریک روز جوان گفت: اگر امروز علم و تکنولوژی نوین در کشورهای رشد یافته و در مقایسه با سایر ملل با جهشی خیره کننده در حال پیشرفت است به سبب حضور اندیشمندان با سابقه در کنار جوانان مشتاق است.
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در پیام سیدامیر محسن ضیائی آمده است:
«امروزه اهمیت و نقش جوان و جوانی بر هیچکس پوشیده نیست جوانان زودتر حق را درمی یابند و زودتر از سایرین به سوی آن حرکت می کنند علت اصلی آن نیز وابستگی کمتر به امور دنیوی است به همین سبب است که در دنیای امروزی هر حرکتی که با حضور جوانان همراه می شود با توفیق قرین می گردد.
انقلاب ما نیز با حرکت خیل عظیم جوانان و با راهبری امام امت که ارزش و توان جوانان را می شناخت و بدان اعتقاد داشت آغاز شد. 8 سال جنگ تحمیلی را به پشتوانه جوانان پشت سر گذاشت و امروز در سنین جوانی خود قرار دارد. بنا به فرموده مقام معظم رهبری “امروز ملت ایران، مصمم تر و قوی تر از هر زمان در حال حرکت به سمت اهداف بلند و قله های سعادت است و در صف مقدم این حرکت عظیم، جوانان قرار دارند.”
جوانانی که تحصیل، تهذیب و ورزش را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند به اخلاق و ادب پایبند و به پیش می روند.
اگر امروز علم و تکنولوژی نوین در کشورهای رشد یافته و در مقایسه با سایر ملل با جهشی خیره کننده در حال پیشرفت است به سبب حضور اندیشمندان با سابقه در کنار جوانان مشتاق است.
در سال های اخیر، رویکرد فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نیز بر جوانان به عنوان خدمات دهندگان به جامعه و مدیران آینده کشورها از طریق آموزش و توانمندسازی آنان قرار گرفته است که در بین جمعیت های جهانی، جمعیت کشور ما به سبب حضور و فعالیت های پرشور جوانان عزیز، یکی از کشورهای تاثیرگذار است.
امسال نیز با توجه به تاکید رئیس محترم جمهوری نیازمند آنیم که در گام نخست، فعالیت های مطلوبی که در حوزه جوانان انجام شده است را تقویت و تعمیق نماییم و در کنار آن به جذب تعداد بیشتری از عزیزان ایران اسلامی به سوی فعالیت های سازمان جوانان هلال احمر و در نهایت به سود خود آنان و خانواده هایشان است، بپردازیم.
سلامتی و شادکامی تمام جوانان سرزمین عزیزمان به ویژه جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر را در تمامی عرصه های خدمت رسانی از حوزه فرهنگی، اجتماعی و بشردوستی تا امداد و نجات و در نهایت در حوزه های علمی و تخصصی از خداوند متعال خواهانم.»
لازم به ذکر است این پیام، در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی، امدادی رفاقت مهر خواهران در اصفهان توسط مرضیه باغستانی، عضو جوان برگزیده سازمان جوانان، که سال گذشته تندیس مهربانی از دستان رئیس جمهوری دریافت کرد، قرائت شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.