جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران بازدارنده شده است، گفت: کسی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند.

کسی نمی‌تواند به ایران چپ نگاه کند / عروسک‌های استکبار جهانی‌ به زودی نابود ‌می‌شوند‌

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی ظهر امروز در یادواره سرداران و 146 شهید منطقه کلیجان رستاق ساری در روستای آبکسر اظهار داشت: امروز کسی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند و ایران اسلامی در اوج اقتدار است.

وی با بیان اینکه در ابتدای دفاع مقدس وضعیت کشور ما بسیار مناسب نبوده و حتی محتاج سیم‌ خاردار از خارج از کشور بودیم افزود: امروز در اوج قدرت اقتدار بوده و کسی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند و قدرت جمهوری اسلامی ایران بازدارنده شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد شهدای مدافعان حرم مازندران افزود: مازندران قهرمان‌پرور در دوران دفاع مقدس و انقلاب همواره حماسه‌آفرین بوده و اکنون نیز 30 شهید مدافع حرم از این استان قهرمان‌پرور برای دفاع از ارزش‌های ایثار و شهادت در آن سوی مرزها ‌جان خود را تقدیم حریت و آزادی کردند تا ما اکنون زنده و پویا برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنیم.

سلامی با اشاره به برپایی یادواره‌های شهدا در کشور گفت: باید اسطوره‌های ایثار و شهادت در این مراسم‌ها به خوبی برای جامعه معرفی شود.

وی درباره زمان و تهدیدات نظامی که در نزدیکی ایران اتفاق می‌افتد، گفت: به برکت خون شهدا تمام خطرات را پشت سر گذاشته و در امنیت کامل هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه مازندران قهرمان‌پرور در طول دوران دفاع مقدس اسطوره‌های ایثار و شهادت را به جامعه معرفی کرده است تصریح کرد: تبیین و بازآموزی منش ایثار شهیدان در یادواره‌های شهدا برای آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ شهادت ضروری است.

سلامی با یادآوری رشادت‌های رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع مقدس گفت: عروسک‌های استکبار جهانی همان تکفیری‌ها بودند که هیچ جایگاهی در برابر ایران ندارند و به زودی نابود خواهند شد.

وی با بیان اینکه دشمن در پی آن است که با پیاده کردن طرح اسرائیلی از نیل تا فرات ناامنی را به ایران اسلامی تغییر دهد، افزود: وجود مدافعان حرم در وسط میدان دشمن را زمین‌گیر کرده ‌بنابراین همه ملت ما مدیون شهدای مدافع حرم هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا باید در جامعه ارج نهاده شود، گفت: خانواده‌های شهدا اسطوره‌های واقعی ایثار بوده و یادآوری نام شهیدان در یادواره‌های شهدا برای آنان بسیار ارزشمند است.

سلامی تصریح کرد: رزمندگان ایران در حال حاضر برای دفاع دین اسلام در عراق و سوریه حاضر شده و اگر ‌در این کشورها از عزت اسلام دفاع نکنیم چهره اسلام در منطقه مخدوش و دین الهی در این کشورهای اسلامی از بین خواهد رفت.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی در حال حاضر به عنوان کشور قدرتمند ‌منطقه بوده و به دلیل جهاد، هجرت و تحمل سختی‌ها توسط رزمندگان به الگوی ایثار و شهادت در منطقه تبدیل شده و مقاومت ملت ایران برای دفاع از مظلوم همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه یادواره‌های شهدا نباید به محل معرفی بازی‌های سیاسی و تریبون خاصی برای عده‌ای تبدیل شود گفت: نباید دل خانواده‌های شهدا را با برپایی سمبلیک یادواره‌های شهدا و تبدیل کردن آن به تریبون‌های سیاسی برخی افراد غمگین کرد.

سلامی با بیان اینکه برکتی که برپایی یادواره شهدا دارد با هیچ موضوع دیگری قابل مقایسه نیست، گفت: خاطرات شهدا و رشادت‌های آنان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و برهه کنونی باید در قالب کتب گوناگون انتشار تا برای نسل‌های آینده قابل معرفی باشد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم، با حضور سردار از تمبر یادبود یادواره شهدای تریجان رستاق رونمایی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • درپاسخ به وزارت خزانه داری آمریکا جنایتکارشماره یک. IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    درپاسخ به وزارت خزانه داری آمریکا جنایتکارشماره یک. آمریکایی ها وکشورهای اروپایی ، قربانیان اصلی تحریم های آمریکا واتحادیه اروپا علیه ضد ایران ضربه خواهند خورد. ایران دربرابرزیاده خواهی برخی کشورهای غربی ایستادگی می کند. تحریم های دشمنان دین اسلام ،قرآن ومسلمانان وبشریت مانند آمریکا جنایتکارشماره و برخی کشوهای کشورهای اروپایی علیه ایران تاکنون نتوانسته آنان را به اهداف خود برساند. ملت ایران هرگزدربرابرزیاده خواهی دشمنان شماره یک مانند آمریکا وهمپیمانانش کوتاه نمی آید. دولت مصرف کالای خارجی را برخود حرام کند. روحانی باید پاسخ قاطع به آمریکا جنایتکارشماره یک دهد.