دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: اگر به ادبیات آیت الله هاشمی نگاه کنید تعریفشان از انقلابی بودن همان جوان های سال ۴۲ و ۵۷ است؛ با این تعبیر الان انقلابی‌ها همه بالاتر از ۶۰ سال سن دارند.

لاریجانی: ما که بی سواد بودیم حالا بی آبرو می شویم! 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مراسم جشن سه سالگی دکتر سلام که  عصر امروز پنجشنبه در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد با بیان اینکه طنز دارای مقصود و منظور است گفت: ژانر «دکتر سلام» نمونه‌ای از طنز انقلابی است.

وی ادامه داد: اگر به ادبیات آیت الله هاشمی نگاه کنید تعریفشان از انقلابی بودن همان جوان های سال 42 و 57 است؛ با این تعبیر الان انقلابی ها همه بالاتر از 60 سال سن دارند و برای همین است که ایشان گاهی میگوید عده ای جوان انقلابی شده اند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تاکید کرد: با این تعریف تا چند سال دیگر هیچ انقلابی نمی ماند و این تعریف از انقلابی بودن مورد نظر ما نیست.

وی ادامه داد: یک جوان 16 ساله نیز می تواند انقلابی باشد و برخی کسانی که در جریان تاریخی انقلاب بودند، انقلابی نیستند.

لاریجانی تاکید کرد: تهاجم هسته ای برای این بود که قد ما در دانش هسته ای بلند شده بود و آنها برای اینکه قد ما را کوتاه کنند به مذاکرات رو آوردند، دشمنان بدانند فرزندان انقلابی و مریدان سید علی نمی گذارند قد علمی ما کوتاه شود.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: آقای هاشمی اخیرا گفته اند که کسانی که با برجام موافق نیستند اگر توفیقات برجام منتشر شود رسوا و بی آبرو می شوند؛ ما که بی سواد و ... بودیم، حالا بی آبرو می شویم!

وی با بیان اینکه هیچ وقت آقایان در جعبه برجام را باز نمی کنند تصریح کرد: موافقان برجام استدلال استیصال می کنند و می گویند قبل از برجام همه چیز بسته بود، این استدلال بسیار خطرناک است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    آقای دکتر شما زیاد به دل نگیر این دوره زمونه همه انقلابی ان جز کسانی قبلا انقلابی بودن ملاک حال فعلی افراد اس گذشته رو کی دیده وکی شنیده...