ه به دلیل حل نشدن مشکل، کاربران آیپد پروی ۹.۷ اینچی دیگر قادر به دریافت iOS ۹.۳.۲ نبوده و این بروز رسانی به دلیل مشکلاتی که گزارش شده و بروز «خطای ۵۶»، فعلا از دسترس خارج شده است.

توقف انتشار iOS ۹.۳.۲ برای آیپد پرو در پی بروز برخی مشکلات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دیجیاتو ، به نظر می رسد که آیپد پروی ۹.۷ اینچی اپل با iOS 9.3.2 سازگاری ندارد و برخی کاربران که اقدام به نصب این بروز رسانی در دستگاه های خود کرده اند، با خطای ۵۶ مواجه گشته اند و تبلت شان نیز از کار افتاده است.

زمانی که کاربران اقدام به روشن کردن تبلت خود می کنند، تنها پیام اتصال دستگاه به iTunes مشاهده شده و ادامه می یابد. اپل دیروز اعلام کرد که از مشکل آگاه شده و کاربرانی که با دستگاه های بریک شده مواجه گشته اند، بهتر است با بخش پشتیبانی این شرکت تماس حاصل کنند.

اما امروز بالاخره خبر می رسد که به دلیل حل نشدن مشکل، کاربران آیپد پروی ۹.۷ اینچی دیگر قادر به دریافت iOS 9.3.2 نبوده و این بروز رسانی به دلیل مشکلاتی که گزارش شده و بروز «خطای ۵۶»، فعلا از دسترس خارج شده است.

این اولین باری نیست که چنین مشکلی رخ می دهد و در ماه های گذشته نیز زمانی که ابتدا iOS 9.3 عرضه شد، برخی دستگاه های قدیمی تر مبتنی بر این پلتفرم با نصب آن با مشکل مواجه شدند. اپل در خصوص مشکل آیپد پروی ۹.۷ اینچی با iOS 9.3.2 این بیانیه کوتاه را منتشر کرده است:

«در حال کار بر روی راهکاری هستیم که مشکل را برای تعداد محدودی از آیپدها که با ایراد نرم افزاری برخورد می کنند و در هنگام بروز رسانی با خطا مواجه می شوند، حل می کند. یک بروز رسانی در سریع ترین زمان ممکن ارائه خواهد شد.»

در حال حاضر آخرین نسخه از سیستم عامل مورد بحث که کاربران آیپد پرو ۹.۷ اینچی می توانند از آن بهره گیرند، iOS 9.3.1 است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.